נשיא לבנון ג'וזף עאון שוחח טלפונית עם סגן הנשיא האמריקני ג'יי די ואנס ומזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו. הם דנו בשיחות בשווייץ, ובהקמת מנגנון אמריקני-לבנוני-איראני שיפקח על הפסקת האש. מלשכתו של עאון נמסר כי הוא "הודה על תשומת הלב שארצות הברית מעניקה ללבנון כדי לסיים את המלחמה ולחזק את סמכותה של המדינה הלבנונית ואת קבלת ההחלטות העצמאית שלה, כי היא האחראית הבלעדית לשמירה על הריבונות הלאומית, כבוד הלבנונים ושלומם".