1 צפייה בגלריה
תקיפה מינית
תקיפה מינית
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
נער בן 14 מבני ברק הודה בתקיפה מינית של ילדות בנות 8-6 בפתח תקווה. לפי המשטרה, עם סיום חקירתו נשלח הנער החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים וערבות הוריו.
הנער נעצר בעקבות חקירה סמויה שניהלו שוטרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה במשך החודשיים האחרונים, אחרי שקיבלו עשרות תלונות על מעשיו של הנער. לפי המשטרה, החקירה הייתה "מואצת במישור הסמוי, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים רבים, עד למעצר החשוד".
לפי החשד, הנער נהג להיצמד מאחור לילדות שהלכו ברחוב ולגעת במקומות אינטימיים בגופן. בשני מקרים הוא דחף שתי ילדות לקיר בלובי של בניין וביצע בהן לפי החשד מעשים מגונים.
בחקירתו סיפר הנער על מקרים שבהם היה מעורב ולפי החשד מדובר כאמור במעשים רבים. הנער לא ידע להסביר בחקירתו מה גרם לו לבצע את המעשים.

"החשוד והוריו מבקשים את סליחת הנפגעות"

ירון קדושים, פעיל חברתי בפתח תקווה, מעורה בפרטי המקרה. לדבריו, "לאחר מאמצים רבים מאוד ושיתוף פעולה חסר תקדים בין התושבים בקהילות השונות ובין המשטרה, מאמצינו לאתר את הנער הפוגע הצליחו. הוא הסגיר את עצמו מרצונו בשיתוף הוריו והודה במשטרה במעשים. החשוד והוריו מבקשים את סליחת הנפגעות מעומק ליבם. זו שעה לא קלה גם להם".
קדושים אמר עוד: "לי היה ידוע על חמש תקיפות, הנער הודה מרצונו בעוד כמה תקיפות, כולל בעיר בני ברק. לאחר שריכזתי את עדויות הורי הנפגעות ואספתי צילומי מצלמות אבטחה, עברתי מוסד אחרי מוסד, ישיבה אחרי ישיבה, עד שבוצע הזיהוי הסופי. מדובר בעניין רגיש מאוד גם מצד הפוגע וגם מצד הנפגעות.
"הנער הביע חרטה עמוקה, מטרתנו עכשיו היא לסייע בשיקומו ובטיפול בו במעקב משטרה. הבטחתי להורים שאעזור ככל שניתן. עם כל הכאב, מדובר בילד, בסך הכול ילד. שיתוף הפעולה בין התושבים ובין הקהילה החרדית בפתח תקווה למשטרה, הביא להחזרת הביטחון לשכונה שלנו ולילדות של כולנו".