כמעט ארבעה חודשים אחרי החילוץ הדרמטי, התצפיתנית חוזרת לשירות צבאי: רב"ט אורי מגידיש תשוב היום (שני) לשירות בצה"ל באגף המודיעין.
מגידיש חולצה במבצע צבאי של צה״ל ושב"כ, 23 ימים לאחר שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי חמאס ממוצב נחל עוז, שם שירתה כתצפיתנית. בצה"ל אמרו כי ההחלטה על חזרתה לשירות נבעה מרצונה האישי ומ"תחושת שליחות לשרת את המדינה".

בשבוע שעבר נפגשה מגידיש עם תורמים מארצות הברית, וסיפרה להם על שאירע בבסיס נחל עוז ב-7 באוקטובר: "היו הרבה רעשים חזקים, התעוררנו מהם וכל הבנות רצנו לתפוס מחסה. נפרדנו מהמשפחות שלנו בטלפון ואחרי זמן מה שמענו הרבה צעקות וקולות ירי".
בשיחה עם התורמים אמרה כי "היו לוחמות במיגונית שהגנו עלינו עם הנשק שלהן, אבל זה לא הספיק. היו 20 לוחמות ורק ארבעה נשקים. נפצעתי מהרימונים שזרקו המחבלים בראש, ברגליים ובחזה. היה רגע של שקט ואז הם נכנסו וירו לתוך המיגונית".

כשאמא שלה יושבת לצידה, סיפרה מגידיש: "מתוך 20 בנות, רק שבע שרדו את הירי ואני הייתי אחת מהן. אחר כך חיכינו שם עוד ארבע שעות. לא ידענו איפה היה הצבא, אבל עדיין חיכינו שמישהו יבוא להציל אותנו. לא קרה שום דבר ואז הם פשוט חטפו אותנו".
מגידיש סיפרה לתורמים כי חמש חברות שלה מהבסיס נחטפו לרצועת עזה, ואחת מהן נרצחה בשבי. "נועה מרציאנו הייתה החברה הכי טובה שלי בבסיס. היא נהרגה בשבי וחיילים החזירו את גופתה".