גבר כבן 60 נפצע באורח קשה בצהריים (יום שלישי) מדקירה באזור התעשייה בשוהם. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מפציעה חודרת, מורדם ומונשם.
זמן קצר אחרי הדקירה נעצר תושב שועפט כבן 20 בחשד לביצוע הדקירה. לפי המשטרה, החשוד נמלט מהמקום אחרי הדקירה, ואותר בתום פעולות חקירה מואצות. "בסיום חקירתו בתחנת במשטרה בראש העין ובהתאם לחומר הראיות וצורכי החקירה, תבחן המשטרה הבאתו בהמשך לבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו", נמסר.
1 צפייה בגלריה
תיעוד פיגוע ירי מחסום שועפט
תיעוד פיגוע ירי מחסום שועפט
תיעוד הפיגוע במחסום שועפט במוצאי שבת: המחבל יורד מהרכב
הדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 12:45. הכיוון המסתמן כרגע הוא פלילי, כשתחילה דווח כי מדובר בקטטה בין שני עובדים במרכז לוגיסטי של רשת שופרסל. עם זאת, במשטרה לא שוללים חשדות אחרים, ובהם חשד לאירוע לאומני.
במקביל, נמשך המצוד אחר המחבל עודאי תמימי שביצע במוצאי שבת את פיגוע הירי במחסום שועפט, שבו נהרגה הלוחמת נועה לזר ונפצע קשה מאבטח. מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה כי המחבל הספיק לירות שמונה כדורים לעבר קבוצת הלוחמים שעמדה מולו במרחק של מטרים בודדים לאחר שיצא מהמכונית במרכז המחסום - מבלי שאף אחד הצליח לירות ולפגוע בו. מעצור בנשק מנע ממנו את המשך הירי, ואז הוא החל לברוח בריצה לעבר מחנה הפליטים שועפט הסמוך.