2 צפייה בגלריה
עיסוי אילוסטרציה
עיסוי אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: Shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז שבלוד נגד אליאור אזולאי (35) מרמת גן, מעסה בספא מוכר, בגין עבירות מין, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות. הוא מאשם כי ביצע עבירות מין בנער בן 16 בזמן שהעניק לו עיסוי, ושאף תיעד זאת.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רננה טויטו משה, הקורבן הגיע לספא ורכש בין היתר חבילה הכוללת עיסוי. אזולאי הזמין אותו לחדר הטיפולים לשם קבלת העיסוי ובמהלכו, כך לפי האישום, ביצע בו עבירות מין תוך שהוא צילם את הנעשה בטלפון הסלולרי שלו, ללא ידיעת הנער.
עוד עולה מכתב האישום כי אזולאי תיעד יותר מ-100 פעמים מטופלים במהלך עיסויים שערך להם ללא ידיעתם, שנעשו בבתים פרטיים או בספא. במכשירו הנייד נמצאו חומרי תועבה שהכילו קבצים רבים של סרטונים ותמונות המתעדים קטינים וקטינות מדגמנים בעירום מלא וחלקי, ומקיימים אקטים מיניים עם בגירים והאחד עם השני. לנאשם מיוחסות עבירות של גרם מעשה סדום, מעשה מגונה, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות.
2 צפייה בגלריה
ביצע עבירות מין - ותיעד. אילוסטרציה
ביצע עבירות מין - ותיעד. אילוסטרציה
ביצע עבירות מין - ותיעד. אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)
בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד טויטו משה כי "נסיבותיו החמורות של תיק זה, בשים לב לגילו הצעיר של הקטין, לפער הגילאים בינו לבין המשיב העומד על 19 שנים ולעובדה כי המעשים בוצעו אגב עיסוי מורשה, תוך שהמשיב מתעד את הקטין לאורך העיסוי כולו ואת המעשים שביצע בו ללא הסכמתו או מודעתו לצילום, מלמדים על עזות המצח של המשיב ועל כך שהשתמש בקטין לצורך סיפוק יצריו המיניים, כשהוא מרוכז בצרכיו שלו בלבד ותוך שדורס לחלוטין את רצונותיו של הקטין ומחלל את גופו ונפשו מבלי משים".
ביחס לחומרי התועבה נכתב: "ביצוע עבירות של החזקת חומרי תועבה מעודדות את תעשיית הפדופיליה הממוחשבת ברשת שבמסגרתה נאנסים קטינים או נפגעים מינית, לעיתים באכזריות, לצורך ייצור התכנים האמורים". לחובתו של אזולאי הרשעה קודמת משנת 2012 בגין עבירה של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, שבגינה הוא נדון ל-5 חודשי עבודות שירות.
עו"ד יזהר קונפורטי, שמייצג את אזולאי מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: "כתב האישום הוגש היום. אנו נעתיק את חומר הראיות ונתייחס באופן סדור לכל אחת מהטענות העולות באישומים. יחד עם זאת, יודגש כבר עתה כי הנאשם סבר כי המדובר בבגיר, ואף הנסיבות הנסקרות בכתב האישום מלמדות על הסכמה ושיתוף פעולה בנעשה. את כל זאת נראה בהמשך ההליך".