שני צעירים מצפון הארץ עקצו חברות למכירת כרטיסים ברשת במאות אלפי שקלים, לאחר שבדו מסיבות, שכרו את שירות החברות לטובת מכירת הכרטיסים, וכשקיבלו את הקישור לקניית כרטיסים רכשו מאות באמצעות פרטי כרטיסי אשראי גנובים. כך נכתב בכתב האישום שהגישה אתמול (שני) המשטרה נגד ירין לוי (20) מקריית שמונה ואגם כהן (19) מנהריה.
באישום נכתב כי החברות למכירת כרטיסים ברשת העבירו לשניים את הכספים שהתקבלו, בניכוי העמלה שסוכמה מראש, לפני שחברות האשראי התריעו על ביטולי עסקאות של לקוחות שגילו כי פרטיהם נגנבו. לוי וכהן מואשמים, בין היתר, בעבירות של איומים, התחזות וקבלת דבר במרמה.
2 צפייה בגלריה
כרזות המסיבות הפיקטיביות
כרזות המסיבות הפיקטיביות
גרפו לכיסם מאות אלפי שקלים שהועברו אליהם דרך אנשי קש. כרזת מסיבות פיקטיבית
2 צפייה בגלריה
כרזות המסיבות הפיקטיביות
כרזות המסיבות הפיקטיביות
רכשו פרטי אשראי גנובים בערוצי טלגרם והתחזו לאנשים אחרים. כרזה פיקטיבית נוספת
הנאשמים, שלהם אין עבר פלילי, השתמשו בשמות בדויים שונים ובכמה מספרי טלפון שלא היו רשומים תחת שמותיהם, כך נכתב באישום. עוד צוין כי השניים גרפו לכיסם מאות אלפי שקלים שהועברו אליהם דרך אנשי קש. בנוסף, השניים גנבו צ'קים מעסק בנהריה, ותועדו כשהם פודים אותם בעסק לחלפנות כספים בכפר ירכא.
בחקירתם התברר כי השניים רכשו בערוצי טלגרם מאות כרטיסי אשראי גנובים, ובמשטרה עדיין פועלים לאיתור חשודים נוספים שמעורבים בהונאה. רס"ב מוטי חליווה, חוקר בתחנת המשטרה בקריית שמונה, אמר כי "מדובר בהונאה יצירתית מאוד, שבמהלכה הם הצליחו להוציא בתחבולה כספים מחברות מנוסות ומובילות בשוק". לדבריו, "לאחד החשודים יש רקע ביח"צנות של מסיבות ואירועים, וביחד עם האחרים הם יצרו אירועים פיקטיביים של מסיבות. הם פתחו קופות לרכישה ברשת, והעבירו לחברות למכירת כרטיסים פרסומים שזייפו עם שמות דיג'יים מפורסמים והתחזו לאנשים אחרים".
בנוסף, בכתב האישום נגד כהן הוגשו גם סעיפי איומים והתחזות, לאחר שאיים על צעירה שבה התאהב כי יהרוס את חייה ויהרוג אותה. לפי האישום, כהן איים גם על לוי כי יפגע בו במהלך עימות בין השניים.
עו"ד ירון שומרון, סנגורו של אגם כהן, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש את החשדות, נלמד את חומר החקירה ונגיב בהמשך בבית המשפט". מטעמו של ירין לוי לא נמסרה תגובה.