ילד בן 5 נפגע אחר הצהריים (שבת) מרכב ברהט ומצבו מוגדר אנוש. לפי המשטרה הילד פונה תחילה למרפאה מקומית ברהט ומשם על-ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה. במשטרה הוסיפו כי במסגרת החקירה שבה פתח בוחן תאונות דרכים עלה חשד שהילד נפגע בשכונה 21 בעיר על ידי קרובת משפחתו.
במד"א מסרו כי הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 בשעה 16:00. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום פינו כאמור את הפעוט לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.
1 צפייה בגלריה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
פעוט נפצע אנושות ברהט, ילד במצב בינוני בחולון
(shutterstock)
רבע שעה לאחר התאונה הזו התקבל במוקד מד"א דיווח על ילד אחר, כבן 7, שנפגע מרכב ברחוב הבנים בחולון. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה שם פינו את הילד לבית החולים וולפסון בעיר. מצבו מוגדר בינוני, והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית.
אתמול בבוקר נהרג מוסא דהאמשה בתאונה חזיתית בכביש 90, סמוך לבאר מנוחה וכ-50 ק"מ צפונית לאילת. רכבו של מוסא - כבן 60 שחזר עם משפחתו לביתם בכפר כנא מחופשה באילת לרגל חג הקורבן (עיד אל-אדחא) - התנגש מסיבה שעדיין לא התבררה עם רכב שהגיע ממול. שני נוסעי הרכב שממול נפצעו באורח קל ופונו עם בנות משפחת דהאמשה לבתי החולים סורוקה ויוספטל.
שעות לפני כן נהרג אתמול תאיר עבדאללה, בן 34 מכסרא סמיע שככל הנראה החליק עם האופנוע עליו רכב בכביש 89, בין צומת כברי למעלות. צוות של מד"א ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך מותו נקבע בזירה.