נהג אוטובוס בקו 4 של חברת אגד נתפס אתמול (שלישי) מנהל שיחת וידאו וצופה בסרטונים בפלאפון תוך כדי נסיעה. הנוסעים בקו, שנוסע מתחנת הרכבת בפרדס חנה לכיוון כרכור, סיפרו כי האוטובוס היה מלא באנשים וכי הורגש בבירור שהנהג לא מרוכז בנסיעה. מאגד נמסר כי הנהג הושעה ויוזמן לבירור. בשנה שעברה נהרגו 29 אנשים בתאונות דרכים במעורבות אוטובוסים.

1 צפייה בגלריה
נהג אוטובוס אגד צופה בסרטונים ומדבר בפלאפון בזמן נהיגה
נהג אוטובוס אגד צופה בסרטונים ומדבר בפלאפון בזמן נהיגה
הנהג משוחח ב"פייס-טיים". הוא הושעה
ד', אחד הנוסעים על האוטובוס, סיפר ל-ynet כי "הנהג היה עד כדי כך שקוע בשיחה - שהוא לא שם לב שמישהו מצלם אותו. בהתחלה הוא ראה וידאו ואז מישהי התקשרה אליו והוא ענה לה ודיבר איתה".
ד׳ הדגיש כי ההתעסקות של הנהג בנייד השפיעה מאוד על נהיגתו, והוסיף כי "הוא עשה תנועות חדות, עצר בפתאומיות לפני מעברי חצייה בכדי לתת לילדים לחצות והיה לא ברור מדוע זה קורה". לדבריו, "זה למעשה מה שהדליק לי נורה ולכן עברתי קדימה לראות מה הבעיה כי זו הייתה התנהגות חריגה".
הסרטונים שמופיעים בכתבה והועברו ל-ynet במייל האדום הועברו גם לחברת אגד. ל-ynet נודע כי דקות לאחר קבלת הסרטונים בחברת אגד הוחלט על הפסקת עבודתו של הנהג עד לבירור פרטי המקרה.
מחברת אגד נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע חמור וחריג המנוגד לכללי ההתנהגות הנדרשים מנהגים בחברת אגד. הנהג הורד מהכביש באופן מיידי. הוא יוזמן לבירור ואחריו יוסקו מסקנות".