3 צפייה בגלריה
זירת הירי בשוהם
זירת הירי בשוהם
הרכב שבו חוסל הגבר
( צילום: דוברות המשטרה)
חשד לחיסול: מוניר ריאן, בן 30 מכפר ברא נרצח הבוקר (שלישי) ביריות בשוהם בזמן שהיה ברכבו ליד אתר בנייה ברחוב האתרוג בעיר. טרם נתפסו חשודים והמשטרה פתחה בסריקות לצד איסוף ממצאים מהשטח. זהו הרצח ה-37 בחברה הערבית מתחילת השנה, ועל אף שמדובר בירידה לעומת שנים קודמות - שיעור הרציחות בחברה הערבית עדיין גבוה לעומת שאר האוכלוסייה.
3 צפייה בגלריה
זירת הירי בשוהם
זירת הירי בשוהם
זירת הירי בשוהם
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על הירי התקבל במד"א סמוך ל-11:30. חובשים ופרמדיקים ממרחב ירקון הוזעקו לזירה וביצעו בגבר פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. אחד מעדי הראייה סיפר כי "שמענו קולות ירי ולא הבנו בהתחלה מאיפה הם מגיעים. אחרי כמה שניות הגיע רכב ליד אתר בניה, וממנו יצא אדם פצוע שהתמוטט על הכביש. ניסו לעזור לו אבל צוות מד"א שהגיע קבע את מותו".
אמש, סמוך לשעה 23:00 בלילה, נורה למוות גם מחמוד סנע אללה (43) ביישוב בענה שבבקעת בית הכרם. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו של סנע אללה, תושב דיר אל אסד, במקום. הפרמדיק מיכאל יוחנוב והחובש מוחי אלדין עלי סיפרו: "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בבענה
זירת הרצח בבענה
מחמוד סנע אללה וזירת הרצח בבנע
רק שלשום נרצח בכפר ג'ת תופיק ערו (27). הוא נורה ברכבו לאחר שהחנה אותו מחוץ לביתו. חובשים ופרמדיקים הגיעו למקום ופינו את ערו לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, ומותו נקבע כעבור זמן קצר.