פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שלישי) לבית משפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד תושב ראשון לציון (40) בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים לאחר שדרס ודקר קרוב משפחה שלו - שבו חשד כי הטיל כישוף על בתו בת ה-13.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
אילוס אזיקים אזיקים/תקיפה/אישום
התחזה לשליח רב ועקב אחר הקורבן. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מהאישום עולה כי לפני שבוע וחצי רכש האב סכין בחנות כלבו בפתח תקווה ונסע לביתו של האח של האדם שאותו חיפש, כשהוא מחופש לשליחו של "הרב עמוס". הוא טען כי הגיע מטעם הרב להתרים כסף וסיפר לאח כי הוא מעוניין לתרום כסף לאדם שאותו הוא מחפש, כך קיבל בעורמה את מיקומו.
הוא עקב אחרי האדם שבו חשד עד לביתו, עד שהוא יצא ממנו עם אופניו. הנאשם נסע אחרי הקורבן עד שברחוב ללא כניסה הוא האיץ ופגע בו, אז הוא ניגש אליו ודקר אותו שלוש פעמים בפלג גופו העליון. הנפגע שבר כמה צלעות וחוליה בעמוד השדרה, הוא עבר ניתוח והשתחרר בתחילת השבוע.
הנאשם התקשר למוקד 100 ודיווח על הדריסה, הוא פונה לבית החולים ולטענת הפרקליטות נמלט משם לישיבה. בחקירתו, סיפר כי הקורבן כישף את ילדיו והתעלל בהם. בדיון שהתקיים היום הוא נותר במעצר ולבקשת הסנגורית שלו הופנה לבדיקה פסיכיאטרית כדי לבדוק את כשירותו הנפשית.
עו"ד ענת קירשנברג המייצגת את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית: "אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי. לאור מצבו הנפשי של הנאשם בית המשפט הפנה אותו לבדיקה פסיכיאטרית. אנו נמתין לקבל את חוות הדעת הנפשית ואת חומרי החקירה ונשקול את המשך צעדינו המשפטיים".