מיכאל קבסה, ראש מועצת חצור הגלילית, הגיב להחלטת הממשלה להכיר בתשעה יישובים נוספים כחלק מאזור קו העימות. לדבריו, "חצור הגלילית שוב נשארת בחוץ. ממשלת ישראל ממשיכה לדבר על חיזוק הגליל, אבל בפועל מייצרת שני גלילים: גליל פיתוח וגליל קיפוח. זו אינה מדיניות, זו אפליה".




