שידור ישיר מאולפן ynet

פצוע הירי שנחטף מהאמבולנס אמש (שני) בטייבה הוא תושב השטחים, שנפגע מירי כחלק מסכסוך משפחות שהחל בשטחים והתגלגל אל העיר שבמשולש. לפי החשד, הוא נלקח על ידי החוטפים אל השטחים - כדי שלא יתלונן עליהם. בשעות הלילה עצרה המשטרה חשוד בירי ובחטיפה, שבה גם ספג נהג האמבולנס איומים. הפצוע אותר בשטחים והועבר לטיפול שם.

1 צפייה בגלריה
ג'ואד נאשף
ג'ואד נאשף
נהג האמבולנס ג'ואד נאשף. "הפצוע היה בפנים, מדמם, וסחבו אותו"
(צילום: חסן שעלאן)
"חטפו לי את הפצוע מתוך האמבולנס תוך כדי איומי אקדח ויריות באוויר", סיפר נהג האמבולנס ג'ואד נאשף לאולפן ynet. "בדרך חסמו אותי בסמטאות בתוך טייבה עם רכב, ירדו שלושה אנשים, פתחו את הדלתות בכוח ופרצו לתוך האמבולנס. הם רצו לקחת את הפצוע והתנגדתי. הוצאתי אותם בהתחלה, ואז הם הביאו נשק מהרכב, ירו באוויר ואיימו עליי עם הנשק. הפצוע היה בפנים, מדמם, וסחבו אותו".
לדברי נאשף, "הפצוע כן רצה להתפנות. לקחו אותו בכוח, מתוך האמבולנס, חטפו אותו ממש, חטיפה עם איומי נשק. זה מפחיד, אבל אני התנגדתי וניסיתי למנוע מהם, אז דחפו אותי והפילו אותי על הרצפה ואת הצוות שלי תקפו והרביצו להם. גם אנשים ניסו למנוע מהם אבל זה לא עזר.אני מ-98' נהג אמבולנס ופרמדיק. לא האמנתי, היו מקרי יריות, פיניתי פצועים, היו רציחות, אבל זה פעם ראשונה. לא האמנתי שזה יכול לקרות בחלומות הכי הזויים שלי".
הפצוע נפגע באורח בינוני, ובזמן שניסה האמבולנס הפרטי לפנות אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, חמושים התקבצו מסביב לאמבולנס, חסמו את דרכו - וחטפו אותו.
כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לזירה אמש. מהמידע שנמצא ברשות המשטרה עלה כי הוא נפגע מירי ברגלו. במשטרה ציינו כי מפקד תחנת טייבה, סנ"צ אלעד קליין, הגיע גם הוא לזירה - ובמהלך הסריקות נעצר החשוד, תושב העיר. בסיום חקירתו ובהתאם לממצאים, יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט.