דובר צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסום כי לוחמת חיל הים, רב"ט קאמיי אחיאל, נהרגה סמוך לגבול לבנון כתוצאה מ"תקלה באמצעי לחימה". צה"ל מסר כי האירוע, שבו נפלה בת ה-18 מראש העין, יתוחקר. רב"ט אחיאל הייתה לוחמת סנפיר בפלגה 914. הודעה על דבר נפילתה נמסרה למשפחתה.
1 צפייה בגלריה
- רב״ט קאמיי אחיאל (Kamay Achiel), בת 18, מראש העין, לוחמת סנפיר בפלגה 914. נהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון, כתוצאה מתקלה באמצעי לחימה של צה"ל.
- רב״ט קאמיי אחיאל (Kamay Achiel), בת 18, מראש העין, לוחמת סנפיר בפלגה 914. נהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון, כתוצאה מתקלה באמצעי לחימה של צה"ל.
רב"ט קאמיי אחיאל
הלוחמת בת ה-18 פונתה תחילה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נקבע מותה. עוד נמסר מהמרכז הרפואי כי "במחלקה לטיפול נמרץ כללי מאושפז פצוע בן 26 במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם, לאחר שנותח אתמול. במחלקה הכירורגית מאושפזים שישה פצועים במצב קל מאותו אירוע".
קאמיי היא הבת הבכורה, ובעוד שבוע הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 19. המשפחה התגוררה בעבר בפתח תקווה, ועברה לשכונת פסגות בראש העין. אביה ניר סיפר: "אני לא יודע מאיפה להתחיל, נגמרו לי הדמעות והמילים. המלאך שלי קאמיי נהרגה בעת פעילות מבצעית על הגנת המולדת בגבול לבנון. היא הייתה לוחמת סיירת סנפיר. גיבורה, אמיצה ולא ויתרה להגיע ליחידה המובחרת. לא מאמין שזה קרה לנו. אמא ואבא קוברים את הבת הבכורה שלהם והיא רק בת 18. עוד שבוע יש לה יום הולדת 19. תשמרי עלינו מלמעלה, נשמה יפה שלי. עוד ידברו עלייך רבות". 
עיריית ראש העין פרסמה הודעה על נפילתה: "ראש העין כואבת ואבלה עם כל עם ישראל את נפילתה של רב"ט קאמיי אחיאל ז"ל, לוחמת סנפיר שנהרגה בפעילות מבצעית במרחב הימי בצפון הארץ, סמוך לגבול לבנון, ומשתתפת בצערה הכבד של המשפחה. יהי זכרה ברוך".
לוחמי יחידת סנפיר מבצעים משימות אבטחה וביטחון שוטף בגבול הימי ובנמלי ישראל. פעילותם מתרכזת בשלוש זירות עיקריות: חיפה - האחראית על הזירה הצפונית, אשדוד - האחראית על הזירה הדרומית ואילת - האחראית לזירת ים סוף.
היחידה היא יחידה משולבת, בה מבצעים יחד לוחמים ולוחמות את כלל המשימות - ובהן בידוק אוניות סוחר, הפעלת כלי שיט קטנים ומשימות צלילה מגוונות. הלוחמים פועלים על כלי שיט מדגם "צרעה".
מלבד רב"ט אחיאל, הותרו הבוקר לפרסום שמותיהם של שישה חללים נוספים: סמ"ר (מיל') אופק ארזי, בן 28 מניר יצחק, חבר כיתת כוננות ביישוב. רס"ר (מיל') שחר אביאני, בן 56 מכפר עזה, רבש"ץ כפר עזה. סמל אליסף בן פורת, בן 21 מצפת, טבח בגדוד 411, חטיבה 282. סמ"ר (מיל') עומר ניסים ביתן, בן 22 מבנימינה, לוחם בגדוד 8111, חטיבה 5. רס"ן (מיל') אורי שמעון רוסו, בן 44 מכפר עזה, חבר כיתת כוננות ביישוב. רס"ם (מיל') אברהם גבריאל קורין, בן 56 מחולית, חבר כיתת כוננות ביישוב.