איהם נמר עלי אל-ערב, תושב אבו גוש בן 15, הותקף אתמול (יום א') כשיצא מבית הספר שבו הוא לומד ביישוב שליד ירושלים, על ידי תלמידים אחרים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בבירה במצב קשה והוכנס לניתוח. המשטרה עצרה שני חשודים בתקיפה, בני 16, ובית משפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרם, האחד ביממה והשני בשלושה ימים.
1 צפייה בגלריה
איהם נמר עלי אלערב לאחר הפציעה
איהם נמר עלי אלערב לאחר הפציעה
איהם בבית החולים, אחרי שהותקף
התקיפה התרחשה אתמול בצהריים בסיום יום הלימודים. קרובי משפחתו של הנער טענו כי אחד התלמידים פיתה אותו להגיע לאזור נסתר, "ושם היכו אותו באמצעות כלים חדים בכל חלקי גופו וגרמו לו חבלות קשות ושברים עד שאיבד הכרה. עד עכשיו הוא נמצא בבית חולים ללא הכרה".
הם הוסיפו כי מצבו של הנער "לא פשוט. יש לו נפיחות בפניו ועוד שברים ועדיין לא התעורר. אנחנו מאשמים את התלמידים שתקפו והוריהם ואת בית הספר על מה שנגרם לאיהם. הם אחראים למצבו". הקרובים אמרו שצריך "לטפל במקרי האלימות בחברה הערבית. משרד החינוך והמשטרה צריכים לטפל במקרים מסוג זה כדי שלא יחזרו על מעשים חמורים כאלה שיכולים להסתיים באסון".
אביו של הנער אמר כי הסיבה לתקיפה אינה ידועה. "כולנו בהלם", אמר האב. "המשטרה הגיעה לבית החולים ולא הצליחה לדבר איתו בגלל מצבו. הוא מונשם ומורדם".
אחד התלמידים בבית הספר אמר ש"לא צריכים לעבור בשתיקה" על התקיפה. הוא סיפר כי "הייתי בהלם כשראיתי את איהם עם הפציעות. האירוע מפחיד. מאחל לו החלמה מהירה. צריך להגביר את המודעות. לא רוצים שיהיה רצח בגלל סכסוכים בין תלמידים".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע אלימות שהתרחש אתמול בתיכון שביישוב אבו גוש וכתוצאה ממנו נפגע תלמיד ופונה לטיפול רפואי. נפתחה חקירה בתחנת הראל וכבר אתמול נעצרו שני חשודים קטינים. מעצרם הוארך בבית המשפט והחקירה נמשכת".