המשטרה באוקלהומה הודיעה אתמול (יום ב') כי ארבעה רוכבי אופניים, שהיו נעדרים כשבוע, נורו למוות וגופותיהם בותרו. המשטרה טרם עצרה חשודים בחקירת הרצח.
ג'ו פרנטיס, מפקד המשטרה בעיירה אוקמולגי באוקלהומה, אמר שהגופות נמצאו בנהר – שלושה ימים אחרי שארבעת הגברים הוגדרו נעדרים. ההרוגים הם מרק צ'סטיין (32) אחיו בילי צ'סטיין (30), מייק ספארקס (32) ואלכס סטיבנס (29). הנרצחים התגוררו בעיירה אוקמולגי, שבה 11,000 תושבים.
2 צפייה בגלריה
אוקלהומה מודעה של המשטרה על ארבעת הנעדרים שבהמשך התברר ש נרצחו
אוקלהומה מודעה של המשטרה על ארבעת הנעדרים שבהמשך התברר ש נרצחו
המשטרה פרסמה את תמונותיהם של הארבעה, כשעוד הוגדרו נעדרים
(צילום: AFP)
ב-9 באוקטובר (יום ראשון שעבר), בסביבות 20:00, יצאו הארבעה לרכיבה משותפת מביתו של בילי צ'סטיין. למחרת בערב הודיעו קרוביהם שהארבעה נעדרים. ביום שישי עובר אורח הבחין בחלקי גופות ליד גשר בנהר דיפ פורק. בתום הזיהוי התברר שמדובר בגופותיהם של ארבעת הנעדרים.
"כל ארבע הגופות בותרו לפני שהושלכו לנהר, וזו הסיבה לקושי במלאכת הזיהוי", אמר מפקד המשטרה פרנטיס. "נראה שהנהר הזה הוא אתר פסולת. עכשיו זו חקירת רצח".
פרנטיס אמר כי מחקירה ראשונית עולה שהאחים צ'סטיין ושני חבריהם תכננו לבצע יחד פשע כשיצאו מהבית. עד ראייה אמר למשטרה שהארבעה הזמינו אותו להצטרף אליהם ולהרוויח סכום כסף גדול "שיספיק לכולם". מפקד המשטרה הוסיף כי זוגות האופניים של הרוכבים לא נמצאו.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב ליד ה נהר בעיירה אוקמולגי ב אוקלהומה שבו נמצאו גופות רוכבי ה אופניים
ארה"ב ליד ה נהר בעיירה אוקמולגי ב אוקלהומה שבו נמצאו גופות רוכבי ה אופניים
המשטרה ליד הנהר שבו נמצאו חלקי הגופות
(צילום: AP)
ביום שישי נערך תשאול לבעלים של מגרש גרוטאות באזור, שלפי המשטרה ייתכן שקשור לפרשה – אך לא חשוד במעורבות ברצח. מאז התשאול הוא נעלם. פרנטיס אמר שהוא סובל מנטיות אובדניות.
פרנטיס אמר כי הבעלים של מגרש הגרוטאות, ג'ו קנדי (67), עבר את התשאול בעקבות "ראיות לאירוע אלים" בנכס שסמוך למגרש. המשטרה הגיעה לאזור בעקבות איכון הטלפון של מרק צ'סטיין.