ברשתות כינו אותה "הזקנה עם המקל והפתקים". מונה חן טוב מהרצליה נסעה עם בני משפחתה לחגוג את יום הולדתה ה-64 במסיבה ברעים, וחילקה כהרגלה פתקים למבלים. היא מספרת על ה"תוהו ובוהו" ועל "מראות זוועה" מהבריחה, ומבטיחה לחזור לבלות במסיבות: "ניצלנו בנס ונשארנו בחיים - אז לא נמשיך לרקוד?".
2 צפייה בגלריה
מונה חן טובה במסיבה ברעים
מונה חן טובה במסיבה ברעים
הפתקים שחילקה מונה במסיבה ברעים

הכותרת
מאחורי הקלעים של המשא ומתן להשבת השבויים והחטופים
26:25
חן טוב הגיעה למסיבה בארבע לפנות בוקר עם בני משפחתה וחברים, במטרה לחגוג את יום הולדתה. היא תועדה בצילומים כאישה המבוגרת עם מקל ההליכה שמחלקת פתקים לחוגגים, ובהם מסרים שבדיעבד התפרשו על ידי רבים בצורה מיסטית. לדבריה, היא נוהגת לחלק פתקים למבלים במסיבות "כדי להעלות חיוך על פניהם". על אחד הפתקים שהופץ ברשתות נכתב: "אף אחד לא יצא מהחיים בחיים. תשתמש במה שיש, אמרה הזקנה עם המקל והפתק".
"על מקל ההליכה היו בלונים. הייתה שמחה, מוסיקה טובה וחברים שפגשתי", סיפרה, "ואז התחיל הבלגן. תחילה ירי טילים ואחר כך שמענו יריות. הייתה היסטריה. המסיבה הופסקה וביקשו מאיתנו להתפנות. היה בלגן, נסענו עם הג'יפ של הבן שלי, השביל היה מלא ברכבים ונסענו דרך השדות. הגענו לכביש ונסענו לכיוון צפון, ובדרך ראינו רכבים שרופים וגופות, וכל הזמן היה ירי.
"עשינו פרסה ונסענו לכיוון דרום. הגענו למיגונית והסתתרו בה עד שהחלטנו לעזוב את המקום. מספר דקות לאחר מכן המיגונית הופצצה. המשכנו בבריחה, הגענו לבית אריזה, הסתתרנו בו ושמנו על עצמנו ענפים. אחרי מספר שעות החלטנו לעזוב, נסענו והגענו למקום שכתוב בו 'הציון הקדוש' בבית עלמין. הגיע אדם עטוף בטלית שאמר לנו: 'חג שמח, בואו אחריי'. הלכנו והסתתרנו בתוך מבנה של הצדיקה אסתר אדרי. שם נשארנו עד שהכול נרגע והגענו הביתה בשלום אחרי הצהריים. ניצלנו בנס, כל המשפחה וגם החברים שהתפצלו מאיתנו".
2 צפייה בגלריה
מונה חן טובה במסיבה ברעים
מונה חן טובה במסיבה ברעים
"עכשיו קשה, אבל נשארנו בחיים - אז לא נמשיך לרקוד?"

מונה, שאוהבת לבלות במסיבות טראנס, מוסיפה כי נחשפה בדרכים ל"הרבה זוועות, הרוגים, דם, צרחות ורכבים שרופים". למרות הסיוט שעברה, היא לא מורתעת, ומבטיחה שזה לא ימנע ממנה בעתיד להמשיך לבלות במסיבות: "עכשיו קשה, אני חוזרת לחיים לאט-לאט. אבל נשארנו בחיים - אז לא נמשיך לרקוד?".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום