המשטרה עצרה היום (רביעי) שתי נערות בנות 13 מתל אביב בחשד כי תקפו והכו נערה סמוך למתחם קניון עזריאלי בעיר בחמישי האחרון.

לפי החשד, השתיים הכו באגרופים את הנערה יחד עם כמה נערות אחרות בראשה ובפלג גופה העליון. בנוסף, הן חבטו בה ומשכו בשערה, חטפו את התיק שנשאה עימה ונמלטו מהמקום. בתיעוד התקיפה שפורסם ברשתות החברתיות נראית קבוצה של נערות מקיפה את הקורבן, ומכה אותה שוב ושוב.
שוטרי תחנת לב תל אביב איתרו ותוך זמן קצר את שתי החשודות בתקיפה, המתגוררות בעיר, ועצרו אותן בחשד לתקיפה בצוותא ולתקיפה כדי לגנוב. השתיים הובאו היום לבית המשפט לנוער בעיר לדיון בבקשה להאריך את מעצרן, ושוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.
הנערה שהותקפה מתגוררת בנתניה. ביום חמישי האחרון הגיע אביה לתחנת הרכבת בעיר על מנת לאסוף אותה והופתע לראות כי בתו פצועה וחבולה ופינה אותה לבית חולים לנידאו בעיר. האב מספר כי בתו בת 13 וחצי נסעה עם חברה לבילוי בקניון עזריאלי בתל אביב וסיפרה לו שהיא הותקפה ע"י חבורת נערות בתחנת הרכבת.
אביה של הנערה סיפר בשיחה עם ynet כי בתו הותקפה בתחנת הרכב על ידי "חבורת נערות שאף צילמו והעלו לרשתות". "הבת שלי בסך הכל רצתה לחזור הביתה - ובמקום להגיע לבית היא הגיעה לבית חולים. עד עכשיו היא סובלת מחבלות ומכאבי ראש. התקיפה גרמה לה לפחד לצאת מהבית ולהסתובב בחוץ", סיפר. לדבריו, "ככל הנראה התוקפות היו נערות וילדות ממוצא אריתראי. צריך לטפל בהן ביד קשה ובחומרה. מצידי שיגרשו אותן ואת המשפחות שלהן מהארץ".
לדברי האב, בתו הותקפה ללא סיבה. "היא סיפרה שחיכתה לרכבת, הייתה עסוקה בטלפון ואז ניגשה אליה אחת התוקפות וטענה בפניה שהיא קראה לה 'שחורה'. תוך שניות הן תקפו אותה ונמלטו. ולא מספיק שהן תקפו אותה הן גם גנבו לה את התיק. מקווה שימצו איתן את הדין".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום.