חמישה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח בינוני וקל בעקבות נפץ שהתפוצץ אמש (יום ד') ברחבת ריקודים באולם אירועים בבני ברק. אחד מעדי הראייה סיפר ל-ynet כי הנפץ היה בידו של אחד החוגגים - ורגע אחרי הרחבה התמלאה בדם.
יצחק כהן, שנפצע באורח קל, שחזר: "מישהו הדליק נפץ וכולם חשבו שהוא זיקוק. פתאום הוא התפוצץ, עפו רסיסים לכל מקום ואני חטפתי אחד ביד שמאל. ראיתי שהחליפה שלי נקרעה ושיורד לי דם, ממש חתך רציני מתחת למרפק. אני מודה לאבא שבשמיים". במשטרה מסרו כי נסיבות האירוע עדיין בבדיקה.
הדיווח על התקרית החריגה התקבל סמוך לשעה 22:15 במרחב דן של מגן דוד אדום. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לאולם שברחוב אהרונוביץ' וטיפלו בפצועים. צעיר בן 22 פונה עם חבלת בטן לבית החלים בילינסון כשהוא פצוע בינוני, וצעיר נוסף נפצע בגפיו ופונה לאיכילוב.
2 צפייה בגלריה
הזירה בבני ברק
הזירה בבני ברק
מחוץ לאולם האירועים בבני ברק
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
הזירה בבני ברק
הזירה בבני ברק
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הפרמדיק גיא ארזי סיפר כי באולם ומחוצה לו שררה המולה רבה. "נכנסו לתוך האולם וראינו שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. במקביל לסריקה, על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים, הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים. פינינו אותם לבתי החולים כשמצבם בינוני וקל".
פורסם לראשונה: 22:50, 09.02.22