כלי תקשורת בארה"ב דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) על סיפור מפליא למדי ממערב וירג'יניה: אישה ששרדה לפני כשנתיים תקיפה אכזרית אך נכנסה לקומה התעוררה לאחרונה מהתרדמת הזו – וחשפה שאחיה הוא האיש שתקף אותה. האח נעצר כעת, ומואשם בניסיון רצח.
1 צפייה בגלריה
וונדה פאלמר שהותקפה על ידי אחיה דניאל פאלמר ב מערב וירג'יניה ארה"ב וחשפה שהוא התוקף אחרי שנתיים בקומה
וונדה פאלמר שהותקפה על ידי אחיה דניאל פאלמר ב מערב וירג'יניה ארה"ב וחשפה שהוא התוקף אחרי שנתיים בקומה
וונדה פאלמר, והאח התוקף דניאל פאלמר. הוא כבר היה חשוד, אבל לא היו ראיות נגדו
(צילום: משטרת מחוז ג'קסון במערב וירג'יניה)
האישה, וונדה פאלמר בת ה-51, אותרה פצועה באורח קשה מאוד על ספת ביתה שליד קוטג'וויל במערב וירג'יניה, ביוני 2020. המשטרה המקומית מסרה כי הותקפה ככל הנראה עם מצ'טה או גרזן, וכי התוקף נמלט והותיר אותה שם להתבוסס בדמה. השוטרים שהגיעו לבית חשבו תחילה שהיא כבר מתה, אך גילו כי היא עדיין נושמת בקושי רב.
פאלמר שרדה בסופו של דבר את התקיפה, אך נכנסה כאמור לקומה ובלי העדות שלה התקשו השוטרים להשלים את החקירה. שריף מחוז ג'קסון רוס מלינגר אמר לרשת CNN כי עד ראיה סיפר שראה את אחיה של וונדה, דניאל פאלמר בן ה-55, מחוץ לביתה בלילה שבו אותרה פצועה – אבל לדברי השריף לא היו ראיות כלשהן שבאמצעותן יכלו החוקרים להגיש נגד האח כתב אישום. הוא ציין כי גם כלי התקיפה ששימש את האח מעולם לא אותר.
בשבוע שעבר נפתר המבוי הסתום בחקירה כאשר לפי הדיווחים בתקשורת המקומית קיבלו השוטרים עדכון מהמרכז הרפואי שבו טופלה פאלמר בשנתיים האחרונות – ולפיו היא התעוררה באופן חלקי מהתרדמת. לדברי מלינגר, פאלמר יכלה רק לענות לשאלות עם תשובות של כן או לא, אך סיפקה די מידע על מנת שניתן יהיה לעצור את האח ולהגיש נגדו אישום בניסיון רצח.
בשיחה עם אחד מכלי התקשורת המקומיים אמר השריף כי כאשר האח נעצר הוא לא התנגד: "הוא היה מעט מופתע, אבל לא לגמרי", אמר. "המפתח לכל הדבר הזה היה אצל הקורבן עצמה, ובלי יכולת לתקשר עמה נותרנו אובדי עצות. עכשיו, אחרי שנתיים, בום – היא התעוררה ויכלה לספר לנו בדיוק מה קרה", הוסיף. הוא ציין כי וונדה יכולה כעת לדבר, אך עדיין מתקשה לנהל שיחות מלאות וממושכות.