הפרקליטות הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד רמי גבאי (56), תושב רמת השרון, בגין ביצוע מעשים מגונים בילדות בצהרון שבו עבד. על פי האישום, בעת ששהה לבדו עם קבוצת תלמידי כיתה ב' באחת הכיתות והקרין להם סרט - ביצע מעשים מגונים בשלוש ילדות.
בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענבר גולדשטוף מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) צוין כי גבאי הועסק כאיש צוות בצהרון בבית הספר ברמת השרון. הוא נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד למעשים מגונים שביצע בילדה בת 7, ומאז מעצרו הוארך.
בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד גולדשטוף כי גבאי "ניצל את תמימותן של הקטינות, את קרבתו אליהן ואת האמון שנתנו בו, עת ביצע בהן מעשים מגונים חמורים במסגרת פעילות בית הספר, במקום בו הן אמורות לחוש ביטחון ומוגנות".
בנוסף, ציינה כי הוא "ניצל בלא היסוס את ההזדמנות שנקרתה בדרכו לשהות בקרבתן של הקטינות ללא השגחה, ואף לא נרתע ממימוש צרכיו המיניים בכיתה הומה בתלמידים. זאת ועוד - מסוכנותו נלמדת אף מהתנהלותו הכוללת, ובכלל זה הנחייתו לקטינות שלא לספר למנהלת הצהרון על שאירע. כל אלו מעידים על אדם מתוחכם, שתכנן מעשיו מבעוד מועד ואשר לא יבחל באמצעים לסיפוק דחפיו המיניים". בית המשפט אסר לפרסם פרטים נוספים מכתב האישום.