1 צפייה בגלריה
האיזור ממנו השליכו את בקבוקי התבערה
האיזור ממנו השליכו את בקבוקי התבערה
דגל חמאס במקום שממנו נזרקו בקבוקי התבערה
פלסטיני בן 14 שהשליך בקבוקי תבערה על כביש המנהרות נורה הערב (חמישי) למוות על-ידי לוחמי צה"ל שהיו במארב סמוך לבית ג'אלא. חשוד נוסף שהיה עימו נעצר על-ידי כוחות הביטחון, ובמקום שממנו השליכו את בקבוקי התבערה אותר גם דגל חמאס.
מדובר בחוליה שפעלה לא מעט באזור וסיכנה מכוניות רבות שעוברות באותו ציר מרכזי בדרך לבירה. ההרוג, אמג'ד אבו סלטאן מבית לחם, נורה בזמן שנערך להשליך בקבוק תבערה על הכביד. הוא נפצע והכוח טיפל בו בזירה, אך בהמשך נקבע מותו.

המתיחות ביהודה ושומרון - כתבות נוספות

מוקדם יותר היום כינס שר הביטחון בני גנץ הערכת מצב שבועית עם סגנו, הרמטכ"ל, מנכ"ל משרד הביטחון ומתאם הפעולות בשטחים, בעקבות אירועי האלימות האחרונים ביהודה שומרון ולטובת היערכות למסיק הזיתים בכפרים הפלסטיניים.
מלשכתו של גנץ נמסר כי הוא הנחה את צה"ל לפעול באופן מערכתי, תקיף וללא פשרות, ביחד עם כוחות השב"כ והמשטרה, מול כל גילוי אלימות נגד פלסטינים, יהודים ומול כוחות הביטחון. גנץ גינה את האירועים האחרונים בעמק שילה וביצהר, שם הותקפו חיילים ושוטרי מג"ב מצד המתנחלים, ואמר כי יש לפעול באופן מיידי וממוקד בכדי לגדוע את התופעה. עוד נמסר כי "במסגרת הערכת המצב הוצגה לשר הביטחון ההיערכות המוגברת בשטח ואת הפעולות המשולבות שננקטות".