חשד לרצח: כוחות משטרה הוזעקו היום (חמישי) למושב גילת שבצפון הנגב בעקבות קטטה גדולה שהתפתחה בין עובדים זרים ממוצא תאילנדי, שבמסגרתה נקבע מותו של גבר כבן 30, שנפצע במקום באורח אנוש.
המשטרה מסרה כי קיבלה דיווח אודות קטטה שהתפתחה סמוך למשק שבמושב. הכוחות פתחו בפעולות חקירה ובסריקה של המקום. הרקע ונסיבות המקרה נמצאים בבדיקה. מפקד מרחב נגב, תת-ניצב נחשון נגלר, הגיע למקום וקיים בו הערכת מצב. במשטרה בודקים חשד שלפיו לאחר הרצח, גופתו של העובד הועמסה על כלי חקלאי כדי להיפתר ממנה.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע במושב גילת
זירת האירוע במושב גילת
זירת האירוע במושב גילת
הקטטה פרצה במתוך מגורי העובדים באזור. כמה מהם עוכבו לחקירה, אך עדיין אין חשוד מרכזי ברצח העובד. סנ"צ יניב אוחנה, מפקד תחנת אופקים, מסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לאירוע רצח, שהתבצע בין עובדים זרים ממוצא תאילנדי במושב גילת שבנגב. בסיומה של הערכת מצב, שקיים מפקד מרחב נגב תת-ניצב נחשון אגלר, הוחלט על הקמת צוות חקירה מיוחד בתחנת אופקים לחקירת האירוע".
בשעה 17:22 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב על גבר שנמצא מחוסר הכרה בשטח פתוח סמוך למועצה אזורית מרחבים. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.