1 צפייה בגלריה
הנאשם הדף את המתלוננת לעבר המיטה ואנס אותה. אילוסטרציה
הנאשם הדף את המתלוננת לעבר המיטה ואנס אותה. אילוסטרציה
הנאשם הדף את המתלוננת לעבר המיטה ואנס אותה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד פילמון מוגוס בן ה-31 בגין אונס באיומי סכין של אישה עימה עבד. מהאישום שהוגש על ידי עו"ד רחל חלק עולה כי מוגוס, נתין זר המתגורר בירוחם, אנס את המתלוננת בחדרה במתחם צימרים במרכז הארץ שבו עבדו יחדיו ובו לנו בימי העבודה בחדרים נפרדים.
לפי האישום, בחודש שעבר יצר מוגוס קשר עם המתלוננת וטען כי עליו לערוך חיפוש אחר חומרים אסורים בחדרה. לאחר שהסכימה לחיפוש, נכנס מוגוס לחדר כשהוא מצויד בסכין שהחביא במכנסיו. לאחר כמה דקות, הוא החל לחנוק את המתלוננת בזמן שהוא מאיים עליה בסכין. בשלב הזה, הוא הדף אותה לעבר המיטה, איים עליה כי יהרוג אותה, ולבסוף אנס אותה.
לאחר האונס, כך נכתב באישום, מוגוס צילם את המתלוננת כשהיא עודנה ערומה. הוא איים עליה שאם תתלונן או תספר על מה שאירע, הוא יפרסם את התמונה בתפוצה רחבה ויהרוג אותה. העבירות המיוחסות למוגוס באישום הן אינוס בנסיבות מחמירות, איומים, פציעה ופגיעה בפרטיות. ב-2015 כבר נידון לשלוש שנות מאסר בגין עבירת מין.
בקשה להארכת מעצרו של מוגוס, שהוגשה במקביל לאישום, נטען כי הוא "ניצל את היותה של הקורבן לבדה, וביצע בה את המעשים בכוח ובאכזריות". עוד נכתב כי "לכל אורך המעשים, הוא לא נענה לתחנוניה של המתלוננת כי יחדל ממעשיו. אכזריותו ומסוכנותו של הנאשם זועקות ממעשיו החמורים שביצע במתלוננת, שהייתה קורבן מזדמן עבורו ונפגעה קשות".
עו"ד עמית פרנטי, שמייצג את מוגוס מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד ונקבל אותם, נציג את טענותינו".