השחקן נירו לוי, שכיכב בין היתר בסדרת הטלוויזיה "רמזור", נפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב. הוא פונה לבית החולים איכילוב, שם הוא נותח עד לשעות הערב ומצבו התייצב. התאונה אירעה אתמול אחר הצהריים (שישי), כשהשחקן רכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן בעיר ונפגע מרכב. החשד שנבדק הוא שנהג הטנדר שפגע בו פנה שמאלה מדרך נמיר לדרום, לכיוון מחלף ההלכה, ועבר באור אדום. רכב נוסף מאחורי הטנדר פגע אף הוא בלוי.
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן התקבל בשעה 16:09 על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב והוא סובל מפגיעה רב מערכתית.
2 צפייה בגלריה
נירו לוי
נירו לוי
נפצע קשה בתאונת אופנוע, ופונה לאיכילוב
(צילום: טל שחר)
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב
(צילום: דוברות מד"א)
פרמדיקית מד"א רות רז סיפרה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ותרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים". באיכילוב מסרו כי לוי טופל על-ידי צוות מומחים בבית החולים, ולאחר שנותח הועבר למחלקה לטיפול נמרץ.
לוי בן ה-54 שיחק בשלל תפקידים בסרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה, הבולט שבהם היה בסדרת הטלוויזיה "רמזור", שם גילם את חפר גורי. בשנה האחרונה שיחק בסדרת הטלוויזיה "שנות הירח" של אביב גפן, שם גילם את אביו, יהונתן גפן. ב-1999 זכה בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט "החברים של יאנה". אביב גפן התייחס לתאונה הקשה בטוויטר וכתב: "מתפלל לשלומו של חברי נירו לוי".
פורסם לראשונה: 19:17, 26.08.22