יוסף וערי (30) מבית חנינא שבמזרח ירושלים הותקף ביום רביעי שעבר לאחר ויכוח על תנאי הדרך עם צעיר כבן 20, גם הוא תושב מזרח ירושלים - ומאז מאושפז בבית חולים. לפי החשד, וערי והנהג הנוסף החלו להתווכח בעקבות השתלבות בנתיב עמוס. לאחר שדיברו וערי היה בדרכו חזרה לרכב, והחשוד חבט בראשו מאחור באמצעות מוט ברזל שהוציא מרכבו, ככל הנראה חלק מהג'ק שמשמש להגבהת הרכב.
2 צפייה בגלריה
יוסף יערי בבית החולים לאחר התקיפה
יוסף יערי בבית החולים לאחר התקיפה
יוסף וערי בבית החולים לאחר התקיפה
(באדיבות המצולם )
2 צפייה בגלריה
יוסף יערי בבית החולים לאחר התקיפה
יוסף יערי בבית החולים לאחר התקיפה
יוסף וערי בבית החולים לאחר התקיפה
(באדיבות המצולם )
וערי עבר בתחילת השבוע ניתוח בגולגולות וסיפר כי נדרשו 33 תפרים כדי לסגור את הפציעה בראש. לדבריו, "כל זה קרה בגלל פקק בכיכר. הוא כעס ורצה להיכנס, אבל לא היה מקום. לא יודע מה קרה לעולם הזה, לא יודע איך אנשים עושים דברים כאלה". הוא הוסיף: "מה עובר לאנשים במוח? קשה לי לדבר, קשה לי לנשום, הייתי עושה הכל ועכשיו אני לא יכול לעשות כלום. הרופאים לא ישחררו אותי בימים הקרובים".
"שנינו ניסינו להיכנס לתוך נתיב פקוק", תיאר וערי. "ראיתי שהתפנה מקום אז נסעתי והוא כעס עליי כי עברתי, אז נכנס לי ברכב מאחורה. הוא אמר לי 'אני לא משלם לך ואין לך מה לעשות', אז צילמתי אותו בסרטון ואמרתי לו שאשלח את זה למשטרה". וערי סיפר כי "הוא התחיל לצעוק ולקלל בלי סוף, ואז יצאתי אליו מהרכב, דיברנו והעניינים נרגעו.
"כשבאתי לחזור לאוטו פתאום הוא הוציא את הידית של הג'ק, נתן לי מכה בראש וברח", אמר וערי. "הוא גרם לי לנזק עצום. אני עצמאי שעוסק בייבוא ויש לי עובדים. הכל הפך להיות קשה".
המשטרה מסרה כי יום לאחר המקרה נעצר חשוד בתקיפה, צעיר בן 20 ממזרח ירושלים, וכי מעצרו הוארך עד מחר. קצין החקירות והמודיעין של תחנת שפט במחוז ירושלים, יוסף אמסלם, מסר: "שוטרי מחוז ירושלים מחוייבים לטפל במעשי אלימות חמורים מכל סוג, ובפרט במקרים המתרחשים בקרב החברה הערבית".