2 צפייה בגלריה
אילוס תאונה ירי ניידת משטרה לילה
אילוס תאונה ירי ניידת משטרה לילה
ארכיון
(צילום: יאיר שגיא)
תושב פתח תקווה בן 38 נורה למוות הלילה (בין שני לשלישי) באזור חולון באירוע ירי, שבו גם נפצע באורח קשה תושב בת ים בן 35. כך נמסר מהמשטרה, שהוסיפה כי שני הגברים מוכרים לה.
לפי המשטרה, השניים הגיעו לבית החולים וולפסון בחולון בכוחות עצמם. מותו של תושב פתח תקווה נקבע במקום, בעוד מצבו של תושב בת ים מוגדר קשה. נסיבות האירוע נחקרות ובמשטרה חושדים כי השניים נורו על רק סכסוך בין עבריינים. בשלב זה לא ידוע היכן התרחש הירי.
2 צפייה בגלריה
אחמד עומרי עומריה
אחמד עומרי עומריה
אחמד עומרייה, שנורה למוות שלשום, וזירת הרצח
(צילום: נחום סגל)
שלשום נורה למוות אחמד עומרייה, בן 25 מאבטין, באזור צומת הצ'ק פוסט בחיפה. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום בתום פעולות החייאה. המשטרה חוקרת חשד לרצח ופתחה בסריקות לאיתור חשודים, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת.
עד ראייה, בן 19 שעובד בבית עסק סמוך, סיפר: "שמעתי ירי. זה היה צרור יריות. ראיתי מכונית נמלטת, רצתי אל הנהג אבל גם לא היה כבר מה לעשות. לא הגעתי אפילו לשלב של ההנשמה. הוא היה גמור".
עד ראייה אחר תיאר: "היורים כנראה חסמו לו את הדרך. הוא הבין שהוא בסכנה וניסה לברוח מהמשאית - אבל ירו בו". עובדים בסביבה סיפרו כי המנוח הוא בחור צעיר בתחילת שנות ה-20 שלו. "הכרנו אותו כמי שעובד באזור כנהג גרר של המוסכים", אמרו. "בחור נחמד. נרצח סתם כנראה בגלל סכסוך חמולות".