תושבת קריית ים בת 36, אם לשתיים שעובדת בחברת הייטק במרכז הארץ, נעצרה בחשד שנגסה ותלשה חלק מאוזנו של ראש מערך האבטחה במועדון לילה בחיפה אתמול (שבת), לאחר שכניסתה סורבה בשל היותה נתונה בגילופין.
2 צפייה בגלריה
הפציעה של ראש מערך האבטחה
הפציעה של ראש מערך האבטחה
"אמרה שהיא נרגעה ורק רוצה לדבר איתי". הפציעה של ראש מערך האבטחה
האישה סיפרה לחוקרי המשטרה כי בעלה היה זה שהסיע אותה אל המועדון לאחר השעה שתיים וחצי לפנות בוקר. בכניסה, כך טענו המאבטחים, היא הקימה קול מהומה, נראתה שיכורה ואולי אף מסוממת כך שכניסתה למועדון סורבה.
בשיחה עם ynet, תיאר ש', ראש מערך האבטחה, את האירוע מנקודת מבטו. "המאבטחים שלי קראו לי. התקרבתי אליה וראיתי שהיא בגילופין. הודעתי לה שהיא לא נכנסת. היא צעקה ועשתה בלגאן, דחפה את האנשים. אחד המאבטחים שלי, שהוא דובר רוסית, דיבר איתה בניסיון להרגיע אותה. היא כמובן אמרה לו שהיא נרגעה והיא רוצה רק לדבר איתי. אני מכיר את התופעה הזאת של אנשים מסורבים, שמבקשים לדבר איתי אישית כדי שאסלח להם והם ייכנסו. זו תופעה נפוצה".
ש', המתגורר בעיר לוד, ניגש אל האישה. "חשבתי בתמימותי שהיא נרגעה. זו הסיבה שגם המאבטח נתן לה ללכת לבד לכיווני. היא התקרבה אלי. בשלב הזה, שמעתי קולות קולות רקע בצד, בכניסה למועדון. הסתכלתי הצידה אל אזור הכניסה, לוודא שהכול בסדר. היא ניצלה את הרגע הזה, זינקה לעברי ונשכה אותי. הרגשתי שהיא נוגסת באוזן שלי. פשוט נעצה את השיניים שלה באוזן שלי והורידה חלק מהאוזן.
2 צפייה בגלריה
הפציעה של ראש מערך האבטחה
הפציעה של ראש מערך האבטחה
"אף אחד לא יודע איפה החלק החסר". הפציעה של ראש מערך האבטחה
"מתוך אינסטינקט תפסתי ישר את אזור הנשיכה באוזן. התחיל לרדת לי דם בכמויות אדירות. היא לא דיברה, לא אמרה מילה. הוריתי למאבטחים להזמין משטרה, וכמובן לעכב אותה, מבלי לגעת בה. היא ניסתה להמשיך ולתקוף את שאר המאבטחים שזזו הצידה. גם אחרי הגעת המשטרה היא התעמתה עם השוטרים שעצרו אותה".
צוות מד"א העניק לש' טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם, ללא החלק של האוזן שנתלש. "אף אחד לא יודע איפה החלק החסר", אמר, "יכול להיות שהיא בלעה אותו או ירקה אותו. אני הייתי עסוק בלעצור את הדם".
בבית החולים עבר ש' טיפול אף אוזן גרון, לרבות סי.טי ראש, ואוזנו המדממת נתפרה. "הפלסטיקאי אמר לי שקשה מאוד לשחזר את האוזן בלי החלק החסר. העבודה שלי היא עבודה לא פשוטה. זו לא הפעם הראשונה שתוקפים אותי אבל לא כך. אנחנו עוסקים באבטחה, שומרים על האנשים ויש כאלו שהאלכוהול והסמים מדברים אצלם".
החשודה נעצרה על ידי שוטרי תחנת זבולון, וברשותה נמצא סם לשימוש עצמי. השוטרים סיפרו כי החשודה התעמתה גם איתם, קיללה אותם בבוטות, איימה לירוק עליהם ופתחה את פיה בניסיון לנשוך אותם. "בעלי הוריד אותי במועדון", סיפרה החשודה בחקירתה, "לא הייתה לי שיחה עם אף מאבטח ולא נשכתי אף אחד. מה אני, כלב?".
במוצאי שבת הובאה החשודה לבית המשפט השלום בחיפה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה בחשד לעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, החזקה/שימוש בסמים לצריכה עצמית והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.
סנגורה אמר כי "מדובר באישה נשואה עם שתי ילדות קטנות בבית. אישה נורמטיבית שעובדת שעובדת בחברת הייטק ברמת גן שעות רבות. היא הייתה בגילופין, יצאה לבלות, היא לא זוכרת כלל מה קרה. אני לא יודע מה שמו לה במשקה ששתתה. היא לא זוכרת מה קרה איתה. היא אינה יכולה לשבש חקירה, אבקש לשחרר אותה ממעצר בתנאים מגבילים".
החשודה עצמה פנתה בבכי לשופטת שרונה צור גינור, "אני מבקשת סליחה מבית המשפט. אני לא עושה דברים כאלה, אני אדם נורמטיבי, עובדת. יש לי ילדות בבית ואני אמא למופת. לא קרה לי דבר כזה מעולם, בבקשה תשחררי אותי".
בהחלטתה ציינה השופטת כי קיימות ראיות לכאורה הקושרות את החשודה למעשים המיוחסים לה, והאריכה את מעצרה עד מחר.