איתמר טריווקס, הבעלים של בר "הסוויטה" בשוק מחנה יהודה בירושלים, וצעיר העובד במקום בשם נתנאל מלכה, נאשמים כי תקפו באכזריות אדם במשך דקות כשהוא מוטל על הרצפה באמצעות אלה, אגרופים ובעיטות. בתיעוד הקשה הם נראים הולמים וחובטים בו שוב ושוב וגורמים לו לחבלה קשה.

התקרית הקשה אירעה ב-15 במרץ, אז התקבל דיווח במשטרה לפנות בוקר על אדם מוטל חבול ומדמם בשוק מחנה יהודה. למקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה במחוז הבירה, ולאחר פעולות חקירה ראשוניות, עלה כי הקורבן הפצוע הותקף באלימות קשה, אכזרית וממושכת על ידי טריווקס ומלכה, הבעלים ואחד מעובדי העסק הסמוך.
כשסיימו, השניים סגרו את העסק ועזבו את המקום תוך הפקרת הקורבן החבול. מלכה נעצר עוד באותו יום, בעוד שלפי המשטרה טריווקס גייס את עצמו למילואים, כנראה כדי לחמוק ממעצר, ובסוף הסגיר את עצמו בימים האחרונים לתחנת משטרת שדרות, זאת לאחר שנכנס לעזה במסגרת השירות. הבר נסגר בצו מנהלי, ובימים האחרונים יחידת התביעות המשטרתית הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד השניים בגין עבירת פציעה בנסיבות מחמירות באמצעות נשק קר על ידי שניים או יותר.
מחקירת המשטרה עלה כי מעט לאחר השעה 04:00 לפנות בוקר באותו היום, התפתח ויכוח בין הנאשמים לבין הקורבן ובמהלכו דחף טריווקס את הקורבן והפיל אותו על הרצפה, עלה והתיישב על פלג גופו העליון והכה אותו באגרופים לפניו פעם אחר פעם. במקביל, ניגש מלכה אל פתח המקום, נטל חפץ דמוי אלה והחל לחבוט בקורבן בחוזקה ברגליו, כשמנהלו ממשיך להכות גם הוא את הקורבן באגרופים ובעיטות. במשך כשתי דקות המשיכו השניים להכות בכל חלקי גופו את הקורבן המוטל על הקרקע באלימות, תוך שאחד הנאשמים מורה לעוברי אורח להתרחק.
2 צפייה בגלריה
בר הסוויטה, שוק מחנה יהודה ירושלים
בר הסוויטה, שוק מחנה יהודה ירושלים
תיעוד מהתקיפה הקשה
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
איתמר טריווקס בעלים  בר הסוויטה
איתמר טריווקס בעלים  בר הסוויטה
איתמר טריווקס, בעלי בר "הסוויטה" בשוק מחנה יהודה
בהמשך, טריווקס ניגש אל הקורבן המוטל כשהאלה בידו, הכה אותו בגופו ובפניו מספר פעמים, ואז חזר לבר, הניח שם את כלי התקיפה ועזב את המקום. במקביל, מלכה סגר את העסק ועזב אף הוא, כשהקורבן מוטל על הרצפה מדמם מחוץ לעסק. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לקורבן חבלות רבות בראשו וביתר גופו והוא נזקק לטיפול רפואי. בחקירתו, טריווקס טען כי הוא חש מאוים.
סנ"צ ליאור בן שלום, קצין החקירות והמודיעין בתחנת לב הבירה, ציין: "כשנחשפנו לתיעוד האלימות הקשה והמתמשכת במקום, הבנו את חומרת המעשה שבוצע על ידי בעל העסק ועובד שלו. מדובר בתיעוד שלא מותיר מקום לספק ואין אף סיבה בעולם שתצדיק התנהגות פסולה ופלילית שכזו. עוצמת האלימות שננקטה כלפי אותו קורבן שהוכה נמרצות בכל חלקי גופו, כלי התקיפה שבו השתמשו ומשך התקיפה - מעידים על מסוכנותם וחומרת המעשה.
"כבר באותו היום, נעצר אחד הנאשמים לחקירה בתחנת לב הבירה ומעצרו הוארך בבית המשפט. במקביל גילינו כי הנאשם השני גייס את עצמו למילואים, כנראה בכדי לחמוק ממעצר, ובשיתוף עם גורמי צה"ל הוא נעצר בהמשך והועבר לחקירה במשטרה. בסיום החקירה התוקפים הואשמו, ולצד ההליך הפלילי בית העסק שלהם נסגר בהליך מנהלי. אנחנו נמשיך בפעילות נחושה נגד האלימות במרחב הציבורי עד למיצוי הדין עם כל מי שיפגע באחר".