גורם אמריקני אישר כי איראן שיגרה כמה טילים וכטב"מים לעבר מדינות שכנות, בהן בחריין וכוויית. לדבריו, "המצב עדיין מתפתח, אך בשלב זה לא דווח על נפגעים אמריקנים או על פגיעות משמעותיות ונזק למתקנים אמריקניים במזרח התיכון".