רוכב אופנוע בן 27 מאשדוד נהרג בצהריים (שבת) בהתנגשות עם מכונית בכביש 44, בכניסה למושב פתחיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו ופינו את נהג הרכב שנפצע קל לבית החולים איכילוב.
2 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בכביש 44 בו נהרג רוכב האופנוע
תאונת הדרכים בכביש 44 בו נהרג רוכב האופנוע
שוטרים בזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה אירעה סמוך לשעה 12:10, אז התקבל הדיווח עליה במרחב איילון של מגן דוד אדום. הפרמדיק איתי פרץ סיפר כי "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כמה מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש מדממת קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
בעקבות התאונה נחסם הכביש בין פתחיה לכרמי יוסף בשניה כיוונים, ובמשטרה קראו לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה תוך איסוף ממצאים ואמצעי תיעוד.
2 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בכביש 44 בו נהרג רוכב האופנוע
תאונת הדרכים בכביש 44 בו נהרג רוכב האופנוע
(צילום: דוברות המשטרה)
מתחילת השנה נהרגו 21 רוכבי אופנוע בכבישים, תשעה פחות מהנתון המקביל אשתקד. השבוע היה מדמם במיוחד בכבישים: רק הלילה נהרג רוכב אופנוע נוסף שהתנגש בג'יפ צבאי בצומת אלמוג שבצפון ים המלח. יושבי הג'יפ לא נפגעו.
ביום שלישי האחרון נהרגו שלושה בני אדם בהתהפכות משאית על שלוש מכוניות בכביש 3703 שעובר בין המושבים של המועצה האזורית באר טוביה. כתוצאה מהתאונה נהרגו ציפי שמעוני (38), אם לעשרה ילדים ממושב שדה עוזיהו, הגדולה שבהם בת 15 והקטן נולד רק לפני חודשיים; פנטנש אובנך מקריית מלאכי, אם לשמונה ילדים; ומתניה איובי ממושב אבן שמואל, אב לשלושה ילדים שבנו הקטן נולד אך לפני חודש.