מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם אמר כי הסכם המסגרת בין ישראל ללבנון "בטל" וחייב להיות מוחלף במזכר ההבנות בין ארה"ב לאיראן. עוד אמר כי "לאף אחד אין את הזכות לשלול מהלבנונים את זכותם להגן על עצמם ועל אדמתם מפני כובש. על האויב לסגת".