2 צפייה בגלריה
יום חיפושים נרחב בהר מירון אחר מוישי קליינרמן
יום חיפושים נרחב בהר מירון אחר מוישי קליינרמן
"בתחושה שלי הוא חי, יום יבוא והתעלומה תיפתר". מוישי קליינרמן והחיפושים אחריו בהר מירון
(צילום: דוברות המשטרה, אביהו שפירא)
הנער מוישי קליינרמן בן ה-17 נעדר כבר שנה וארבעה חודשים, 479 ימים ליתר דיוק. ביום שישי 25 במרץ 2022, הוא עדכן את הוריו שיצא למירון, ולמחרת נראה בפעם האחרונה במצלמות האבטחה. אזרחים רבים התגייסו לעזרה לחיפושים אחריו, אך הוא טרם אותר. אימו גיתי לא מאבדת תקווה: "מקווים שהמשטרה תפענח את החקירה".
בשיחה עם ynet היום (שני) היא אמרה: "אנחנו מעודכנים בכל דבר ונמצאים בקשר רציף עם המשטרה. אנחנו מנסים כיוונים חדשים כל הזמן, ולמצוא מכל זווית איזשהו רמז או אור שיצביע על מה שקרה פה". לדבריה, "זה הסיפור הכי הזוי שיכול לקרות במדינה שלנו. לצערי אין לנו בשורה לומר איפה הוא ומה קורה איתו, אין לנו כיוון מדויק".
2 צפייה בגלריה
גיטי קליינרמן והחליפה לבר המצווה של בנה מוישי
גיטי קליינרמן והחליפה לבר המצווה של בנה מוישי
"בתור אימא שלו אני רוצה אותו בבית, ולא מעניין אותי איך". גיתי קליינרמן
(צילום: טל שחר)
היא הוסיפה: "אני מקווה שהמשטרה תצליח לפענח את תיק החקירה. בתור אימא שלו, אני רוצה אותו בבית ולא מעניין אותי איך. יש למשטרה הרבה יכולות, אמצעים ומשאבים, אני רק מצפה מהם להיות רציניים ואחראיים, ורוצה לראות שהם באמת פועלים ועושים למציאתו, ולא רק אומרים שהם עושים".
"השבוע דיברנו עם גורמים בכירים במשטרה, הם קשובים ועושים המון מאמצים. בתור אימא אני מרגישה שהוא חי ונמצא איפשהו, וצריך שמישהו יגרום לכך שנבין איפה", היא הוסיפה. לבסוף ביטאה את התחושות מאז שבנה נעדר: "הדבר הכי כואב שיכול להיות הוא שהאדם הכי יקר לך נעלם ומתייחסים אליו כמו אל חפץ חלילה. בתחושה שלי הוא חי. יום יבוא והתעלומה תיפתר".
קליינרמן בן ה-17 ממודיעין עילית יצא בחודש מרץ ל"שבת התאחדות" בהר מירון. הוא אמר לחבריו כי הוא הולך להתבודד - ומאז אבד עמו הקשר. במסגרת המאמצים לאיתורו הקימה המשטרה צוות מיוחד שכלל מאות שוטרים ומתנדבים שמחפשים אותו במשך חודשים רבים. בעבר אף נעצרו חשודים בפרשה, אולם הם שוחררו. בשנה שעברה אמר המפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי: "לא נרפה עד שנבין מה עלה בגורלו של מוישי".