שי קארון (20), תושבת קריית שמונה המשרתת כמפקדת בקורס טכנאי מטוסי קרב מתקדמים בבסיס הטכני בחיפה, היא הצעירה שנהרגה שלשום (שבת) בתאונת דרכים בכביש 90, סמוך לאגמון החולה. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותה במקום, אחרי פעולות החייאה שלא צלחו. "שי ילדה מדהימה, זו אבידה אדירה", ספד לה דודה יואב אברג'יל, "היא ילדה תוססת וחיה". שי תובא למנוחות מחר בצהריים בבית העלמין הצבאי בקריית שמונה.
לדבריו, שי יצאה שלשום בצהריים לשתות קפה עם ידיד במתחם "גליליון" הסמוך לאגמון החולה, וכשפנתה בצומת שאינו מרומזר בכביש 90 - ככל הנראה לא הבחינה ברכב שהגיע מהנתיב שמולה - והתנגש ברכבה. "זהו צומת מאוד מסוכן שאירעו בו תאונות רבות", ציין אברג'יל, "לצערי, אני מאמין שעכשיו יציבו שם רמזור".
2 צפייה בגלריה
שי רחל ליזה קארון ז"ל
שי רחל ליזה קארון ז"ל
שי קארון ז"ל
(באדיבות המשפחה)
שי, שנולדה בבלגיה ועלתה עם משפחתה לארץ לפני ארבע שנים, עברה להתגורר בקריית שמונה לפני כארבעה חודשים - וקודם לכן גרה ברעננה. "בגלל עלות המחיה היקרה הם חזרו לקריית שמונה, אל המשפחה המורחבת, ומצאו כאן דירה יפה", סיפר אברג'יל.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 13:43. מדובר בהתנגשות בין שני כלי רכב, שאחד מהם נמחץ על גדר הבטיחות. מלבד הצעירה, שנהגה בכלי הרכב שנמחץ, נפצע בתאונה גם הנהג הנוסף - גבר בן 59, שפונה לבית החולים זיו בצפת במצב קל עם חבלה בחזה.
2 צפייה בגלריה
פינוי פצועים מהתאונת דרכים הקטלנית בסמוך לאגמון החולה
פינוי פצועים מהתאונת דרכים הקטלנית בסמוך לאגמון החולה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש מד"א שי רייקין מסר כי "אחד מכלי הרכב, שהיה עם פגיעות פח קשות מאוד, התנגש בגדר הבטיחות, והרכב השני היה בסמוך על הכביש. נהגת הרכב שהתנגש בגדר הבטיחות נלכדה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. חילצנו אותה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב השני, שהיה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון, טופל במקום ופונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב".
פורסם לראשונה: 22:11, 25.12.22