אלמוג ברנד, בן 22 מבאר שבע, נאשם כי אנס בחודש שעבר בביתו צעירה אותה הכיר, תוך שהיא בוכה ומבקשת ממנו שיחדל. כתב האישום שהוגש היום (רביעי) מייחס לברנד עבירות אינוס ומעשה מגונה. ברנד השתתף ב-2018 בסדרת הטלוויזיה "יחידה מעורבת", שתיעדה לוחמים ולוחמות בגדוד מעורב של צה"ל.
על פי כתב האישום ברנד והמתלוננת, שהיו בקשר חברי, נפגשו בביתו של ברנד במהלך יוני האחרון. במהלך שהותם בביתו, לאחר שהמתלוננת דחתה את הצעותיו וחיזוריו וביקשה ממנו שייקח אותה לביתה, בעל אותה הנאשם שלא בהסכמתה החופשית, תוך שהיא בוכה ומבקשת ממנו שיפסיק. לאחר מכן, לקח ברנד את המתלוננת לביתה. במהלך הנסיעה היא בכתה במשך כל הדרך.
1 צפייה בגלריה
אלמוג ברנד
אלמוג ברנד
אלמוג ברנד
(מתוך פייסבוק)
הקורבן הגישה תלונה במשטרה, והוקם צוות חקירה מיוחד בראשות החוקר רס"ב אשר ממן מתחנת באר שבע. ברנד נעצר והפרקליטות הגישה הצהרת תובע בבית משפט השלום בבאר שבע לפיה יש בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום. למרות זאת בית המשפט שחרר אותו למעצר בית מלא, לאחר שסנגוריו, עו"ד ירום הלוי ועו"ד אור בן שאנן, טענו כי מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, וכי המעצר הוא משבר קשה עבורו.
המשטרה ערערה על ההחלטה אך שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע אליהו ביתן הותיר אותה על כנה. הפרקליטות ביקשה היום להאריך את התנאים המגבילים בהם שוהה הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.