המשטרה הגישה אתמול (שלישי) כתב אישום חריג נגד מורה לנהיגה מאזור השרון, שהואשם כי המשיך לנהוג ברכבו וללמד בו נהיגה בזמן שהיה בשלילת רישיון של תשעה חודשים.
על פי כתב האישום, רישיונו של המורה נפסל על ידי משרד התחבורה ב-13 באוקטובר אשתקד עד ליולי השנה. למרות הפסילה, המורה המשיך לנהוג ברכבו. לפני כשבוע הוא נעצר לבדיקה שגרתית על ידי בלשי ימ"ר אגף התנועה לאחר חקירה סמויה של הימ"ר, אז התגלה כי הוא נוהג ללא רישיון וללא ביטוח בתוקף. "הנאשם הרהיב עוז ובתקופת הפסילה העביר שיעורי נהיגה לתלמידיו", נכתב באישום.
1 צפייה בגלריה
חקירה סמויה בצה"ל על מעילה ברשיונות נהיגה
חקירה סמויה בצה"ל על מעילה ברשיונות נהיגה
ארכיון
(צילום: דוברות המשטרה)
בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רפ"ק עלי כעבייה מיחידת תביעות תעבורה במשטרת חדרה, מצוינים כמה מקרים שבהם לימד המורה בזמן שהיה בשלילה. "בכל המקרים הנ"ל, נהג הנאשם ולימד נהיגה בזמן היותו בפסילה ביודעין, ללא רישיון נהיגה תקף וללא פוליסת ביטוח בתוקף", נכתב.
מפקד ימ"ר אגף התנועה, סנ"צ עומרי נבות, אמר כי "עבירת הנהיגה בזמן פסילה היא חמורה כשלעצמה, אך יש חומרה יתרה כאשר מבצע אותה מורה לנהיגה. איזה מסר הוא מעביר לתלמידיו? לכן כשנודע לנו על כך הפעלנו את צוותי הבילוש והחקירות שלנו כדי להפסיק את העבירה ולמצות איתו את הדין".