תיעוד קשה צולם הערב (יום שני) באזור תל אביב בנתיבי איילון. בתיעוד נראה רוכב אופנוע חובט באדם אחר שלוש פעמים עם קסדה, ומפיל אותו לקרקע. מהתיעוד ניתן לראות שהקורבן, שנפצע באורח קל עד בינוני, איבד את הכרתו, ונהגים - כולל התוקף - פנו אליו וניסו לעזור לו. החשוד בתקיפה נעצר.
התקרית התרחשה בין מחלף ארלוזורוב לגשר מוזס, בנתיבי איילון דרום, סמוך לשעה 18:04. תחילה התרחשה תאונה בין רכב פרטי לאופנוע, שהתפתחה לקטטה שניתן לראות בסרטון.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מהאלימות באמצע איילון
תיעוד מהאלימות באמצע איילון
הקורבן שוכב על הקרקע לאחר שהותקף
(מהרשתות החברתיות )
צוות מד"א פינה את הנהג שהותקף לבית החולים איכילוב בתל אביב. במקביל, שוטר ממשטרת התנועה הארצית הגיע למקום ועצר לחקירה את החשוד בתקיפה. מהמשטרה נמסר כי החשוד יועבר לחקירה בתחנת לב תל אביב.
סבטה, שתיעדה את המקרה, שיתפה: "המרפסת במשרד שאני עובדת בו פונה לאיילון. יצאתי להפסקה וראיתי שהרכבים עומדים ושיש צעקות. לצערי זאת לא פעם ראשונה שאני רואה נהגים רבים בכביש ולא חשבתי לתעד את זה, אבל פתאום זה הסלים לידי מכות קשות, אז פתחתי את המצלמה. זה היה ממש מפחיד, מחזה נורא ואיום ואירוע שיכול היה להסתיים באופן טרגי. המון אנשים עצרו וניסו לעזור לבן אדם, הזמינו לו מד"א ומשטרה. חשוב להישאר רגועים בכביש, כלום לא שווה את זה".