דווקא בתקופה מאתגרת כזו, כשמלחמת "חרבות ברזל" עדיין בעיצומה, ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" ממשיך לתמוך בתושבי הדרום.
"מאמנים מחבקים" הוא הפרויקט החדש של הארגון, שנערך בשבוע האחרון באילת. מדובר על קורס ייחודי בן שלושה ימים שעברו כ-15 בני נוער מפונים מיישובי הדרום בגילאי 16-17 עם המאמנים המוסמכים של "החלוץ". בסיומו הוסמכו אותם בני נוער, קיבלו תעודת "מוביל ספורט בקהילה" ויוכלו לאמן קבוצות של ילדים - גם כן מדרום בארץ - הנמצאים במלונות באילת.
3 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
הפרויקט הנהדר של ארגון "החלוץ"
(צילום: "החלוץ - חינוך דרך ספורט")
3 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
קורס ייחודי בן שלושה ימים שעברו כ-15 בני נוער מפונים מיישובי הדרום בגילאי 16-17 עם המאמנים המוסמכים של "החלוץ"
(צילום: "החלוץ - חינוך דרך ספורט")
הפרויקט הנהדר נערך גם בשיתוף מרכז הפועל, ההסתדרות, קריית הספורט באילת והנוער העובד והלומד. "היה פשוט מדהים ומרגש לראות את בני הנוער, שעברו כל כך הרבה בחייהם בחודש האחרון וכעת שמים לרגע בצד, עד כמה שזה אפשרי, את מה שחוו מאז אותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר ודרך הספורט מגשימים את עצמם", אמר רכז הקורס, רון יוכטמן.
מייסד "החלוץ", עומר ליבנת הוסיף כי "פעילות ספורטיבית חינוכית במשך תקופת המלחמה היא כלי חשוב ויעיל לילדים ולבני נוער שמפונים מבתיהם ונמצאים בשינוי קיצוני של אורחות חייהם. הפרויקט הבאמת יוצא דופן והמיוחד הזה עושה לכולנו קצת טוב בנשמה. לראות את הילדים מחייכים, מתגבשים כקבוצה ובעיקר הופכים למנהיגים אחרי כל מה שעברו - זו ההצלחה הגדולה ביותר שלנו".
3 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"עושה לכולנו קצת טוב בנשמה"
(צילום: "החלוץ - חינוך דרך ספורט")
מנכ"לית הפועל, כנרת צדף, סיכמה: "מחמם את הלב לראות שהפעילות הספורטיבית מצליחה ולו במעט לשפר את מצב הרוח של המפונים, בתקופה קשה ומאתגרת זו. מברכת את ארגון החלוץ על יוזמה מרגשת ונהדרת , בעיקר בזמנים אלה".