הרשויות בפלורידה חושדות כי עובד צעיר בסניף של ברגר קינג בעיר אורלנדו נרצח בעקבות סכסוך שפרץ על רקע עיכוב בהזמנה של לקוחה.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
2 צפייה בגלריה
דרייב אין ברגר קינג בורגר קינג אילוסטרציה
דרייב אין ברגר קינג בורגר קינג אילוסטרציה
העיכוב בדרייב-ת'רו נגמר ברצח. סניף של ברגר קינג בארה"ב, אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הקורבן שנורה למוות, דזמונד ארמונד ג'ושוע, היה בן 22 במותו, ולפי הדיווחים המקומיים הוא החל לעבוד בסניף רק לאחרונה. החשוד בירי זוהה על-ידי משרד השריף במחוז אורנג' כקלביס רודריגז-טורמז, עבריין מורשע בן 37. הוא מואשם ברצח מדרגה ראשונה.
לפי הרשויות, הירי בחניון של סניף רשת המזון המהיר התרחש בשבת בסביבות השעה 19:30 (יום ראשון לפנות בוקר לפי שעון ישראל). בערוץ הטלוויזיה המקומי WKMG דווח כי מהחקירה שנערכה עלה שלרצח קדם סכסוך על עיכוב בהזמנה בתור הדרייב-ת'רו של הסניף, שירות טייק-אוויי שמאפשר ללקוחות לקבל את ההזמנה מבלי לצאת מרכבם.
עד ראייה סיפר לערוץ הטלוויזיה המקומי כי באותו ערב הסניף היה עמוס וגם בדרייב-ת'רו התור של המכוניות היה ארוך. אחת הלקוחות שכעסה על העיכוב יצאה מהרכב שלה ואיימה להביא את "הגבר שלה" למקום. בעקבות האיום הזה אחד העובדים החזיר לה את כספה, 40 דולר, וביקש ממנה לעזוב.
2 צפייה בגלריה
קלביס רודריגז טרמז חשוד ב רצח עובד ב ברגר בורגר קינג ב פלורידה ארה"ב
קלביס רודריגז טרמז חשוד ב רצח עובד ב ברגר בורגר קינג ב פלורידה ארה"ב
"יש לך שתי שניות לפני שאני יורה". רודריגז-טורמז, מואשם ברצח מדרגה ראשונה
אחרי כמה דקות האישה אכן עזבה את המקום, אך חזרה במהרה כשהפעם את רכבה מלווה משאית, שממנה יצא רודריגז-טורמז. במשרד השריף המקומי אמרו, כך לפי הדיווח ב-WKMG, כי רודריגז-טורמז דרש מהעובד שנרצח, ג'ושוע, להיאבק איתו.
בתיעוד שהשיגו השוטרים נראה התוקף לופת את ראשו של ג'ושוע באחיזה של נעילת-ראש, וחונק אותו. עובר אורח הפריד בין השניים, אך אז רודריגז-טורמז חזר למשאית שלו, שלף ממנה רובה, ואיים לירות בג'ושוע: "יש לך שתי שניות לפני שאני יורה בך", הוא אמר לו לפי הדיווח – ופתח באש. ג'ושוע הובהל לבית חולים מקומי, ושם נקבע מותו.
במשרד השריף הוסיפו כי רודריגז-טורמז והאישה נמלטו בשני כלי הרכב שלהם, אך השוטרים הגיעו לשניהם וחקרו אותם. בדיווחים המקומיים לא צוין אם האישה נעצרה, אך הגבר כן נעצר והואשם כאמור ברצח מדרגה ראשונה, כמו גם בהעלמת ראיות. לפי החשד הוא פירק את הנשק ששימש לרצח והסתיר את חלקיו השונים במקום שטרם נמצא.