2 צפייה בגלריה
המטרה - שעון יוקרתי שהיה בכספת. ברק אברמוב בטדי
המטרה - שעון יוקרתי שהיה בכספת. ברק אברמוב בטדי
המטרה - שעון יוקרתי שהיה בכספת. ברק אברמוב בטדי
(אורן בן חקון)
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב נשדד הלילה (בין חמישי לשישי) כשחזר לדירתו במגדל היוקרה בפארק צמרת בתל אביב, אך היה לו מזל גדול. החשודים בשוד, כך נראה, הקימו רעש גדול בזמן ההתרחשות - והשכנים הערניים הזעיקו את המשטרה, שתפסה אותם במקום.
אברמוב הגיע לדירתו בגפו סמוך לשעה 02:45 לפנות בוקר, אחרי בילוי לילי. שלושת החשודים המתינו לו במבואה של הפיר לזריקת זבל שמחוץ לדירתו, והתנפלו עליו מיד כשיצא מהמעלית. אחד מהם הצמיד אקדח לרקתו, והשלושה אילצו אותו להכניס אותם לדירתו באיומי אקדח.
2 צפייה בגלריה
מגדלי W שם נמצאת דירת המסתור של משה חוגג
מגדלי W שם נמצאת דירת המסתור של משה חוגג
המגדלים בפארק צמרת
(צילום: טל שחר)
בתוך ביתו, השודדים אזקו את אברמוב באזיקונים, ובאיומי אקדח הורידו מגופו עגיל יהלום, שרשרת ושעון יוקרתי. במהלך אותן דקות הם אף חבטו בפניו ופצעו אותו. ככל הנראה, המטרה העיקרית של השוד הייתה לאתר שעון יוקרתי יותר שבבעלותו של אברמוב, שערכו נאמד בעשרות אלפי דולרים, אך השעון הוחזק בכספת מחוץ לדירה.
כאמור, למזלו של אברמוב, שכנים שמעו את ההתרחשות עוד כשהחלה מחוץ לדירתו, והזעיקו את המשטרה. ניידת שהייתה באזור הגיעה במהירות לבניין, והשוטרים תפסו את השודדים בזמן המעשה ומצאו את אברמוב כשהוא עדיין כפות באזיקים. בסביבתו מספרים כי האירוע היה טראומתי עבורו, אך הוא החליט בסופו של דבר לא לגשת לקבלת טיפול רפואי.

הבוקר מסר אברמוב: "אמש בשעות הלילה עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי".
מהמשטרה נמסר כי "מממצאים ראשונים עלה חשד כי החשודים ארבו לדייר סמוך לכניסה וכאשר הגיע, הכניסו אותו אל הבית, וניסו לשדוד אותו באיומי אקדח. צוות הסיור של תחנת לב תל אביב הגיע אל המקום, נכנס אל הבית ועצר את השלושה". הבוקר יובאו השלושה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.
אברמוב, שהיה בעבר גם הבעלים של קבוצת בני יהודה, רכש את בית"ר ירושלים מידי משה חוגג באוגוסט 2022 - ובכך הציל את הקבוצה, שנקלעה לחובות כלכליים, מפירוק. מלבד הכדורגל, הוא המייסד ויושב ראש הדירקטוריון של קבוצת לאנדורה, שמחזיקה בין היתר ברשתות ג'פניקה, סוסו אנד סאנס, שיפודי ציפורה ועוד. בעבר הוערך שוויה של לאנדורה בכמיליארד שקל.