2 צפייה בגלריה
מצלמה נסתרת
מצלמה נסתרת
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרסום ראשון: המחלקה לחקירות שוטרים עצרה קצין משטרה בחשד שהציב מצלמה בחדר מגורים של שוטרות בבסיס משטרה במרכז. הקצין נחקר אתמול (א') במשרדי מח"ש ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.
החקירה נפתחה לאחר ששוטרת בשירות חובה מאזור ירושלים התלוננה על כך שגילתה מצלמה בחדר המגורים שלה בבסיס. כעבור זמן קצר הצליחה המחלקה לחקירות שוטרים לעלות על עקבותיו של קצין המשטרה - ולעצור אותו.
2 צפייה בגלריה
סוכנת משטרה המתארת את פעילותה
סוכנת משטרה המתארת את פעילותה
השוטרת מצאה את המצלמה. ארכיון
(צילום: דוברות המשטרה)
על-פי ההערכות, המצלמה הוצבה בחדר המגורים זמן רב ותיעדה את כל שהתרחש בו, גם כאשר שהו בו שוטרות נוספות. מיד עם מציאת המצלמה, העבירה אותה השוטרת למפקדת שלה - וזו שלחה את המצלמה לבדיקה.
בכרטיס הזיכרון נמצאו תמונות של הקצין, שלמעשה קשר את עצמו כך למעשה. כאשר התעמתו עמו, הוא לא הכחיש את האירוע, אך טען כי לא הציב את המצלמה לטובת "הצצה".
הקצין נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד לעבירות של הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה, ובמקביל לחקירתו זומנו שורת קצינים ושוטרים ששירותו עמו לצורך גביית עדויות. במח"ש מנסים כעת לברר כמה זמן היו המצלמות בחדר, ואם היו אירועים נוספים של הצבת מצלמות נסתרות.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "הלוחמת שאיתרה את המצלמה בחדרה פנתה למפקדיה שהעבירו את המקרה לבדיקת מח"ש. ככל שיאומתו החשדות, הרי שאנו רואים בחומרה רבה את התנהלות הקצין שאינה עומדת בקנה אחד עם נורמות ההתנהגות וערכי החיל".