נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ' הודיע כי יתפטר תוך שבועות והכריז על הקדמת הבחירות. ווצ'יץ' אמר בכנס תומכיו בבירה בלגרד: "אהיה נשיא רק לעוד כמה שבועות ואז אתפטר". כהונתו הייתה אמורה להסתיים באמצע שנת 2027.