המשטרה עצרה היום (רביעי) את יהודה אודי גויטע, תושב נתניה בן 43, בחשד שדרס השבוע שני רוכבי אופנוע בכביש 4.
התאונה התרחשה ביום שני בערב. שני צעירים בתחילת שנות ה-20 לחייהם רכבו על אופנוע בכביש 4 צפונה. בצומת העוגן בשרון, רכב סקודה סטה ממסלולו ופגע בהם. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לרוכבים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהם במצב קשה.
1 צפייה בגלריה
האופנוע לאחר התאונה
האופנוע לאחר התאונה
האופנוע לאחר התאונה
למקום התאונה הגיעו חוקרי תאונות הדרכים של משטרת מרחב שרון, שפתחו בחקירה והבינו מיד כי נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום ברכבו, תוך הפקרת הפצועים, מבלי לסייע להם ומבלי להשאיר פרטים. במהלך החקירה התברר כי הרכב רשום על שמו של יהודה אודי גויטע, תושב נתניה בן 43.
לאחר סריקות אותר הרכב ועליו סימני פגיעה, סמוך לבית הוריו של גויטע. החוקרים ניסו לזמן אותו לחקירה ורק כעבור זמן הוא הסגיר את עצמו ונעצר. החשדות נגדו הן הפקרה לאחר פגיעה, אי הגשת עזרה לנפגע בתאונה, סטייה מנתיב, נסיעה בנסיבות מחמירות, נהיגה בקלות ראש וחבלה של ממש.
בחקירתו טען גויטע כי מעולם לא נהג ברכב הפוגע. לטענתו, הוא קונה רכבים מחברות הביטוח שהוגדרו כ"טוטאל לוס", ומוכר אותם. גם את הרכב הזה קנה מחברת ביטוח, ואף מסר את הפרטים של הקונה. גרסתו של גויטע לא הרשימה את המשטרה, והוא נעצר להמשך חקירה. בדיון להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה טען סניגורו, עו"ד ויקי שמואל, כי מרשו מכחיש את המיוחס לו ואין לו כל קשר לתאונה. בית המשפט האריך את מעצרו של גויטע בשלושה ימים, לטובת המשך החקירה.