ריהאן אסעד חמאמדה בת ה-24, תושבת כפר מייסר, היא הצעירה שנהרגה הבוקר (ה') בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 7266 סמוך לדבוריה שבשולי עמק יזרעאל. אביה בן ה-48, שנהג במכונית, נפגע באורח קשה ופונה לבית חולים רמב"ם שבחיפה.
2 צפייה בגלריה
ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לדבוריה
ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לדבוריה
ריהאן אסעד חמאמדה
בני משפחה סיפרו על צעירה מיוחדת ואהובה, שהייתה אמורה להתארס בעוד שבוע. "השמחה הפכה לכאב ואבל. איבדנו את הפרח של המשפחה. ההרוגה הייתה אישה מיוחדת וכולם אהבו אותה. הכאב עמוק. תמיד שומעים על תאונות קטלניות וזה כואב, אך היום ההרגשה הייתה עמוקה מאוד", מסרו.
"האב הסיע בכל יום את ביתו למקום העבודה שלה בכפר דבוריה. לצערי, היום קיבלנו את הבשורה המזעזעת שהם עברו תאונה בה נהרגה הבת. כעת, כולנו מתפללים שהאב יחלים וישוב לחיק בני משפחתו", אמר גורם המקורב למשפחה. הגורם הוסיף כי "מדובר באישה חזקה שעבדה כדי להתקדם, ואהבה לעזור. לא צפינו שנאבד אותה. אני לא יודע איך האב יתמודד עם המצב לאחר שיתאושש ויגלה שביתו נהרגה".
"אני לא מעכלת שאיבדנו את ריהאן היקרה", אמרה חברה של ההרוגה, והוסיפה כי "היא הייתה חברה נהדרת שתמיד חייכה ועזרה. לא מזמן נפגשתי איתה ואמרה לי 'אנו נשב יחד ונדבר על הרבה דברים, תשמרי על עצמך'". עוד, ציינה החברה כי "מצבי הנפשי קשה מאוד בעקבות הגילוי. תמיד אזכור אותה ולא אשכח בחיים".
פרמדיקית מד"א חמוטל רוזנסקי וחובש רפואת חירום במד"א הלאל אברהים שהיו בזירת התאונה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין כלי רכב פרטי למשאית. הרכב הפרטי היה בצד הדרך עם פגיעות פח קשות, ובתוכו נלכדו גבר וצעירה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מחבלות קשות בגופם. לאחר שחולצו, ביצענו בהם בדיקות רפואיות.
"הצעירה הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. הגבר שסבל מפציעה בראשו פונה במסוק מד"א לבית החולים כשמצבו קשה". נהג המשאית, תושב דבוריה בן 20, טופל במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. השבוע האחרון גבה קורבנות בכבישים. אמש, בני זוג תושבי הצפון נהרגו בתאונה בכביש 90 בין רכב פרטי למשאית, סמוך לכפר הפלסטיני עוג'א א-תחתא. כמו כן, במוצאי שבת מדלן שמאילוב כהן מרחובות, בת 17, נהרגה בתאונת דרכים בכניסה למושב משמר השבעה בשפלה.