1 צפייה בגלריה
הפגנה על מסילת רכבת סמוך לניצנים
הפגנה על מסילת רכבת סמוך לניצנים
מחאה על הפסים
שיבושים משמעותיים נרשמו הבוקר (יום ה') בתנועת הרכבות בין אשדוד לאשקלון בגלל הפגנה במפגש כביש-מסילה ליד ניצנים. המפגינים מניצן מוחים על ביטול המעבר על המסילה במקום. המשטרה הוזעקה למקום.
תושבי ניצן מפגינים מזה כמה ימים במחאה על כך שמשרד התחבורה ביטל את רמזור הכניסה לישוב בכביש 4 ובמקומו נפתח מחלף חדש שמאריך את הדרך ליישוב ולטענתם מסכן אותם בדרך. תנועת הרכבות נחסמה בשעת שיא בבוקר יום חמישי שבה נוסעים עשרות אלפי נוסעים באזור זה. לתחנות הוזמנו היסעים לתגבור.

המפגש הזה נסגר לפני כמה שבועות על פי הנחיות הממונה על התעבורה, לאחר שהושלם גשר הפרדה מפלסית חלופית בקרבת המפגש. העבר על המסילה נחסם בשלב זה עד לאמצע חודש יוני, לצורך עבודות חשמול המסילות.
אבי, שמתגורר בעוטף עזה ועלה על הרכבת מאשקלון למרכז הארץ, סיפר: "יצאתי מהבית ב-7:00 ורק אחרי שעתיים ירדתי מהרכבת בעקבות ההפגנות האלו. זה קורה מדי יום, וגם בערב נתקלתי בזה. אנשים גרים בפריפריה וצריכים להגיע לאזור המרכז, וזו גם ככה נסיעה ארוכה. לא מדובר רק באנשים צעירים, גם אנשים חלשים ומבוגרים בדרך לטיפולים רפואיים, חיילים בדרך הביתה. אם היו חוסמים כביש היו דיווחים בכל מקום, אבל כשחוסמים מסילת רכבת זה שקט כי אלו אנשים חלשים יותר - אז כולם שותקים".