2 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 60
הזירה בכביש 60
הזירה בכביש 60
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים נקבע הערב (רביעי) מותו של הילד בן ה-6 שנפצע מוקדם יותר אנושות בתאונת דרכים חזיתית בין רכב ישראלי לרכב פלסטיני בכביש 60, סמוך למעלה לבונה שבבנימין. אחותו בת ה-12 נפצעה קשה ופונתה עם חבלה רב-מערכתית לבית החולים שערי צדק בבירה.
אח נוסף, בן 10, נפצע בתאונה באורח בינוני ואח אחר, תינוק בן חצי שנה, נפצע קל. אמם של הארבעה פונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, משם נמסר כי מצבה מוגדר קל. מהרכב הפלסטיני פונו גבר ואישה שנפצעו באורח בינוני.
מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הרכב הפלסטיני סטה מנתיבו והתנגש ברכב המשפחה הישראלית. המשטרה הודיעה כי בעקבות התאונה נחסמה התנועה בכביש בשני הכיוונים.
2 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 60
הזירה בכביש 60
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
הפרמדיקים של מד"א בצלאל בן חמו, דוד דלפן ופאדי דקידק סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד הרכבים נסעו חמישה בני משפחה. ילד סבל מחבלה רב-מערכתית, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. שאר הנוסעים היו בהכרה, ילדה מצבה הוגדר קשה, אישה וילד פונו במצב בינוני ותינוק שהיה בכיסא התינוק נפגע קל. בסיוע כוח רפואה של צה"ל שכלל מסוק פינינו את הפצועים לבתי החולים. גבר ואישה מהרכב השני שנפצעו בינוני קיבלו מאיתנו טיפול ראשוני במקום והם פונו על ידי הסהר האדום לבית חולים בשכם".
פורסם לראשונה: 19:01, 27.07.22