1 צפייה בגלריה
אשה בשנות ה- 60 נמצאה מוטלת על הארץ ברחוב רימון בעיר נוף הגליל ללא רוח חיים
אשה בשנות ה- 60 נמצאה מוטלת על הארץ ברחוב רימון בעיר נוף הגליל ללא רוח חיים
מקום מציאת גופת האם בנוף הגליל
(צילום: משטרת ישראל)
בית המשפט השלום בנצרת האריך הערב (שבת) ביומיים את מעצרם של האחים דניס (42) ואיגור (36) גרינברג מנוף הגליל, שנעצרו הבוקר לאחר שאמם (69) נמצאה ללא רוח חיים סמוך לביתם. המשטרה מייחסת להם חשד לרצח.
צוות מד"א שהוזעק לזירה ברחוב רימון בעיר קבע את מותה של האם במקום. לפי הודעת המשטרה, האישה נמצאה מוטלת על הארץ ברחוב. השוטרים שהוזעקו למקום גילו כי האישה גרה בבניין שסמוך למקום שבו נמצאה - ושני בניה שגרים יחד איתה נעצרו.
במשטרה אמרו כי חוקרי מעבדה ניידת לזיהוי פלילי (מז"פ) הגיעו לאסוף ממצאים בזירה. הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תיקבע בוודאות סיבת המוות של האישה. האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה של האישה, שסבלה מחבלת ראש קשה.
האח המבוגר יותר, דניס, ריצה בעבר עונשי מאסר, בין היתר על עבירות אלימות - כולל אלימות כלפי האם. סנגורו, עו"ד פתחי פוקרא מהסנגוריה הציבורית, אמר כי למרות העבר הבעייתי, הבן מכחיש כל קשר למותה של האם. "הוא ידע שהיא לא בריאה ושהיא נפלה, אבל אפילו לאחר המעצר הוא לא ידע על מה שקרה. אני הייתי צריך לספר לו שהיא נפטרה", סיפר. "הוא הבהיר שאין לו כל קשר למותה של האם".
עו"ד עלאא עתאמנה שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את איגור מסר: "מדובר באירוע טרגי. הבן משתף פעולה עם החוקרים, ומסר גרסה מפורטת להשתלשלות האירועים. הוא מכחיש את כל החשדות. יש לציין שהוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה. לנוכח האירוע הוא שרוי במצב נפשי קשה ואנו מקווים שהמשטרה תחקור את גרסתו".
עו"ד פוקרא הוסיף: "לטעמי החשד הסביר נגד החשוד חלש ביותר. החשוד מכחיש בתוקף ביצוע העבירה. ככל הנראה מדובר במקרה טרגי שבמהלכו מצאה המנוחה את מותה".