שוטרי מרחב לכיש זיהו צעיר בשנות ה-20 לחייו רוכב בפראות על אופנוע ברחבי אשקלון, במהלך פעילות אכיפה שערכו באזור חוף הים בסוף השבוע. הם פתחו במרדף אחרי הצעיר, שתועד מקסדת אחד השוטרים. במהלך המרדף הוא נתקל במבוי סתום כשהגיע לחולות שבצפון העיר ולבסוף נעצר. כתב אישום נגדו יוגש בימים הקרובים.
כשהגיע לאזור החולות, הצעיר ירד מהאופנוע ווברח ברגל. השוטרים המשיכו לרדוף אחריו בריצה ולבסוף הצליחו לעצור אותו. הצעיר עוכב לחקירה והובא להארכת מעצר בבית המשפט.
במהלך החקירה בימ"ר אגף התנועה של מרחב לכיש התברר כי לצעיר אין רישיון לאופנוע וכי לאופנוע שעליו רכב אין רישיון. ייתכן שכבר היום (ראשון) יוגש כתב האישום נגדו.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מהקסדה: מרדף משטרתי באשקלון
תיעוד מהקסדה: מרדף משטרתי באשקלון
תיעוד רגע המעצר
בסרטון נראה השוטר כשהוא צועק לעבר הצעיר "עצור, עצור עכשיו אני אומר לך". השוטר ממשיך לצעוק לעברו, "בוא לפה, על הרצפה. תביא את היד, אתה עצור". אחרי שהשוטרים מגיעים לעברו, הצעיר נשמע כשהוא פונה לשוטר: "קח את האופנוע. בבקשה, אל תהרוס לי את החיים, בבקשה, אני מתחנן אליך, חיים שלי. אני לא רציתי את זה".
במרחב לכיש ציינו כי "יחידת אגף התנועה במרחב מקיימת מבצעים ממוקדים בכלל המרחב, לרבות הפעילות הענפה שנערכה בסוף השבוע האחרון. זאת כדי לאתר ולהביא לדין את אותם נהגים שמרשים לעצמם לנהוג בצורה ביריונית ולסכן את חייהם ואת חיי שאר משתמשי הדרך. רוכבי האופנועים במשטרה עוברים הכשרות מקצועיות לנהיגה בתנאים ותאי שטח שונים, ואנו קוראים לכלל הנהגים לנהוג כחוק ולהישמע להוראותיהם".