2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
מקום הדריסה
(צילום: דוברות המשטרה)
שוטר תנועה נפצע הערב (חמישי) באורח בינוני לאחר שנדרס בזמן פעילות משטרתית בטמרה שבגליל העליון. מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת את נסיבות האירוע וכי במסגרת איסוף הממצאים נעצר חשוד אחד במעורבות בתקרית.
לפי החשד, בשעות הערב זיהה השוטר - שכאמור היה בתפקיד - תגרה בין כמה חמושים בעסק הסמוך לצומת טמרה בכביש 70. השוטר התקדם לעבר מוקד האירוע, הצליח להגיע לאחד מהמעורבים בתקרית ונאבק בו.
בעוד השניים נאבקים, הגיע למקום רכב שבתוכו חשודים נוספים. הם דרסו את השוטר במטרה לסייע לחברם להיחלץ מהמאבק, ונמלטו. במהלך התקרית ירה השוטר לכיוון גלגלי הרכב כדי לעצרו, אך החשודים הצליחו לברוח מזירת האירוע.
2 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע
זירת הפיגוע
החשודים נמלטו
(צילום: דוברות המשטרה)
כאמור, כתוצאה מהדריסה נפצע השוטר באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי. לאחר הדריסה הגיעו כוחות משטרה רבים למקום, ומחסומים רבים נפרסו בכבישים הראשיים במטרה לאתר את הרכבים המעורבים באירוע. כעבור זמן קצר אותר חשוד, והמשטרה בודקת כעת את הקשר שלו למקרה.
על-פי דיווחיהם של התושבים, אלמונים ביקשו לבצע מעשה פלילי במקום, וכשהבחינו בשוטר - דרסו אותו ונמלטו. תושבים אחרים דיווחו ששמעו את הירי שבוצע בתקרית.
"העיר סובלת מאלימות קשה כמעט בכל יום", סיפר ל-ynet תושב העיר, "אני מגנה את דריסת השוטר ומקווה שיעצרו את הפושעים - לא רק את אלה הקשורים לדריסת השוטר - אלא את כל אלה המעורבים במעשים פליליים". לדבריו, "אנחנו רוצים לראות את כוחות המשטרה מגיעים גם כשמדובר בירי לעבר אזרח. אם המשטרה תגיע לזירת האירועים במהירות ולצד כוחות רבים ומתוגברים, יוכלו להתבצע מעצרים".
תושבת נוספת אמרה: "אני תומכת במעצרים על-ידי המשטרה ובהחרמת נשקים. זהו תפקידה של המשטרה, אם היא תבצע אותו כראוי - אחוז הפשיעה ירד ופחות אזרחים ייפגעו".