חברת הכנסת לשעבר מהבית היהודי, שולי מועלם-רפאלי, הכריזה היום (רביעי) על התמודדותה בבחירות לראשות המועצה גוש עציון בבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר הקרוב.
1 צפייה בגלריה
שולי מועלם
שולי מועלם
"נטפל בתחבורה, בחינוך ובתשתיות". מועלם-רפאלי
בהכרזתה, שהתקיימה בשמורת הטבע "עוז וגאון" שבגוש, אמרה: "אחרי שנים של עשייה ציבורית בזירה הארצית, אני כאן כדי להקדיש את כל כולי למען הבית בו אני חיה. לקחתי על עצמי את המשימה להנהיג את מועצת גוש עציון ואני מגיעה לאתגר הזה בקשב מלא ועם הבנה של מלוא כובד האחריות".
מועלם-רפאלי, שכיהנה כח"כית בשנים 2019-2013, היא אלמנתו של סגן-אלוף משה מועלם, שנהרג באסון המסוקים ב-1997. בכהונתה פעלה למען אלמנות צה"ל, ויזמה מספר חוקים, בהם חוק הסדרת מעמדם של בתים ביהודה ושומרון, החוק לחיזוק מעמדה של ירושלים כעיר הבירה, ותיקון לחוק האפליה בשירותים על בסיס מקום מגורים.
את קמפיין הבחירות השיקה תחת הסלוגן "100% איתך", והוסיפה: "באתי לפה בשביל לדאוג לכל תושבת ותושב לאיכות חיים טובה ולהיות קשובה לכל בעיה. האתגרים רבים ואני באה מוכנה ונחושה להתמודד איתם".
לדבריה, "איכות חיים טובה מורכבת מהרבה פרטים קטנים והמועצה צריכה לעבוד בצורה המיטבית ולטפל בהם. זאת באמצעות הקשבה לתושבים, ראייה רחבה, והנעת תהליכים מול משרדי הממשלה ויזמים פרטיים. ישנם תחומים רבים שצריך לתת דגש עליהם כדי להטיב לתושבים, ובראשם נטפל בתחומי התחבורה, החינוך והתשתיות כדי שיהיה לנו פה טוב יותר, לכולנו יחד".