2 צפייה בגלריה
בית ספר "בית יעקב אור ישראל" בדרום תל אביב
בית ספר "בית יעקב אור ישראל" בדרום תל אביב
בית ספר "בית יעקב אור ישראל" בדרום תל אביב. אב של אחת מהתלמידות: "מפחיד שהם הצליחו להיכנס"
בני זוג מדרום תל אביב נעצרו לאחר שפרצו אתמול (ב') באלימות לבית הספר החרדי "בית יעקב אור ישראל" בשכונת שפירא בזמן שמאות תלמידות נכחו במקום, מאחר שלדבריהם הושמעה מוזיקה שהפריעה לשלוותם. השניים, בשנות ה-20 לחייהם, תקפו את השומר ובהמשך הצליחו להגיע לחדר המנהלת, שם איימו עליה.
השניים צפויים לעמוד לדין בימים הקרובים. "מפחיד מאוד שהם הצליחו להיכנס פנימה ואף אחד לא הצליח לעצור אותם", אמר ל-ynet אביה של אחת מתלמידות המקום. חלק מההורים מחו על כך שהשניים הצליחו להיכנס לבית הספר. על פי ההורים, לא כל הורי התלמידות עודכנו בפרטי האירוע.
גורם בבית הספר אמר הבוקר ל-ynet כי "השניים רצו להיכנס למנהלת, השומר ניסה לעצור אותם אבל אחד מהם הרביץ לו והצמיד אותו לגדר. הם הצליחו להיכנס פנימה לחדר שלה כשכל התלמידות נמצאות במהלך יום הלימודים. הם איימו על המנהלת, אמרו לה שיש רעש שמפריע להם, אמרו שיפגעו בה ובהמשך אחד מהם הוריד את מכנסיו וחשף את העכוז שלו. אחר כך הם יצאו משם והמשטרה הוזמנה".
2 צפייה בגלריה
בית ספר "בית יעקב אור ישראל" בדרום תל אביב
בית ספר "בית יעקב אור ישראל" בדרום תל אביב
גורם בבית הספר: "הם הצליחו להיכנס לחדר המנהלת כשכל התלמידות במקום"
כעבור כמה שעות אותרו שני החשודים בביתם. הם נעצרו על ידי שוטרי תחנת שרת והובאו לחקירה, בסיומה נשלחו למעצר בית הכולל הרחקה מבית הספר ומכלל המעורבים. כחלק מהחקירה אספו השוטרים גם צילומי אבטחה, שבהם נראים חלק מאירועי התקיפה כלפי השומר והמנהלת.
מהמשטרה נמסר כי "בזכות פעילות מהירה ונחושה של שוטרי תחנת שרת אותרו החשודים במהירות והם נעצרו תוך זמן קצר. בכוונת יחידת התביעות המשטרתית להגיש נגד השניים כתב אישום בימים הקרובים".